Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. maj 2009, 16:56

hej.
er gået lidt i stå i fallout 3 til min ps3. er kommet til the citadel hvor jeg skal snakked med scribe rothild men han vil ikk snakke med mig??? der står bare pick pocket når man går hen til ham.. kan faktisk ikk snakke med nogen som helst?? prøvede så en anden mission der hedder those! men da jeg så skal overbringe en nyhed til drengen kan jeg heller ikk snakke med ham så kan ikk komme videre?? hva er det lige der er galt??

2

lørdag, 16. maj 2009, 18:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af janjanner
hej.
er gået lidt i stå i fallout 3 til min ps3. er kommet til the citadel hvor jeg skal snakked med scribe rothild men han vil ikk snakke med mig??? der står bare pick pocket når man går hen til ham.. kan faktisk ikk snakke med nogen som helst?? prøvede så en anden mission der hedder those! men da jeg så skal overbringe en nyhed til drengen kan jeg heller ikk snakke med ham så kan ikk komme videre?? hva er det lige der er galt??

Kunne det tænkes at du har valgt dine skills på en sådan måde, at du overhovedet ikke har nogle sociale færdigheder? Da jeg spillede det, oplevede jeg et enkelt sted at jeg ikke kunne komme videre, fordi mine færdigheder med at snakke med børn var dårlig. Men har ikke hørt om din situation før dog :/

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

3

lørdag, 16. maj 2009, 18:40

jamen har jo kunne snakke med alle indtil nu? Men kan vel godt være noget om det? prøvede at rejse tilbage til magaton og var der heller ik nogen der ville snakke med mig mere? syns det virker en smule underligt:S

4

lørdag, 16. maj 2009, 23:52

er du i crouch?(ctrl).

-Frederik

5

søndag, 17. maj 2009, 17:01

altså det er jo på ps3. Men er ikk i crouch

6

søndag, 17. maj 2009, 17:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af janjanner
altså det er jo på ps3. Men er ikk i crouch

Ok.... Overså lige ps3 delen hehe. Har selv gået en halv time i crouch uden at jeg vidste det.... Rimeligt irriterende da jeg fandt ud af hvorfor det gik så langsomt.

-Frederik

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.