Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. maj 2009, 10:20

Hejsa,

Når jeg forsøger at starte COD 4 singleplayer får jeg en besked om at indsætte den rigtige CD, tiltrods for at jeg har en original og 100% lovlige siddende i.
Multiplayer kører uden problemer, men med singleplayer får jeg konstant denne meddelelse, der sker i bund og grund intet når jeg sætter CD'en i.
Har læst lidt rundt omkring, og det lader til at der er andre med samme problem, men en løsning er jeg ikke stødt på - så alt hjælp vil blive modtaget med kyshånd.

Har game of the year edition udgaven hvis du betyder noget.

På forhånd tak

2

lørdag, 16. maj 2009, 14:32

Har du demon tools installeret? Det kan til tider skabe nogle konflikter med at læse CD'er til singleplayer spil efter min erfaring.

<< Wolfdale @ 4.0 // GTX 285 @ 2x22" >>

3

lørdag, 16. maj 2009, 15:35

Har hentet en no-cd crack, så problemet er løst.

Tak for hjælpen.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.