1

onsdag, 22. april 2009, 10:12

Hejsa alle Tweak'ere

Efter knap et års pause med W3TFT er det nu blevet tid til et par TD og DotA spil.
Installationen og opdateringen gik nemt og smertefrit, det skal her nævnes at hardwaren ikke har ændret sig siden jeg spillede en hel del custom games.

Jeg gik på battle.net og hoppede ind i et spil og så meldte problemet sig.
Jeg var kommet ind i et Dota spil som hostes med Listchecker, og da jeg tvivler på at alle bare bliver i et fyldt spil og venter i 15 minutter, så måtte der jo være noget galt. Jeg gik ud af lobbyen og så havde spillet ikke længere forbindelse til Battle.net.
Mærkeligt, jeg lukkede spillet ned og startede det op igen og så var der fin forbindelse til battle.net igen. Hoppede ind i en ny dota (denne gang ikke LC-hostet) og der var vældig fint, fik tæsk i spillet, men så er det jo når man holder for lang en pause :)

Herefter blev jeg returneret til Battle.net siden igen, men nu uden forbindelse til battle.net ???
Efter flere undersøgelser har jeg nu konkluderet at hver gang jeg har været inde i en spil-lobby (ikke nødvendigvis spillet banen) og kommer tilbage til battle.net, så har spillet mistet forbindelsen og eneste løsning er at lukke W3TFT ned og starte det op igen.

Jeg har forwarded portene på routeren, har haft genstartet computeren, opdateret windows, prøvet uden Firewall og uden AV, og problemet er persistent.

Er der nogen som har kendskab til hvordan man løser dette meget irriterende problem, så vil jeg meget gerne høre fra dig / jer :)

Using the word "please" is always a good start.

Seneste tests og artikler

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Så er der en stak Apple iPad Air 2 reviews online

Længe ventet er dne nye Apple
Læs Mere

0

Samsung releaser Samsung Galaxy S5 Plus

Samsung har lidt uset sneget e
Læs Mere

0

Lækket benchmarks af iPad Air 2 ser lovende ud

Nyeste skud fra Apple i deres
Læs Mere

0

En ny nådesløs helt i en brutal verden.

ASSASSIN’S CREED® UNITY
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.