1

lørdag, 21. februar 2009, 17:48

Hey.
Jeg er rimelig pissed over at jeg sidder og henter igennem en mega ustabil steam som svinger lige fra 0,0KB/sek også til ~150KB/sek , når min download hastighed går til ca. 550KB/sek.
Den har nu kørt i ca. 15-20 min og er nået 0%.
Hvad fanden er det for noget lort, ja undskyld sproget.
Har kun browser kørene med 2 fanblade, men om jeg så lukker den sker der ikke en skid.
Spiller jeg henter er Frontlines: Fuel of War, men med den fart bliver den sgu aldrig færdig før på onsdag.

Nogen af jer der har oplevet samme, og evt. fundet en løsning, udover at ringe til internetudgiveren og skælde dem fra ederfanden eller spamme steam?

hilsen en godt tør person.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

2

lørdag, 21. februar 2009, 19:00

Der må da være nogle af jer der også har downloadet via. steam? nu er der vel gået 1t 20min og den er nået 6%, det er kraftedme for ringe. Nu svinger den fra en ~70KB/sek til ~300KB/sek. Men hvorfor svinger den lige så meget!?

Ja, jeg er utålmodig.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "pingomann" (21.02.2009, 19:00)

3

lørdag, 21. februar 2009, 19:35

Har ikke downloadet over Steam..

Men det er måske nok bare Steam der fucker lige i øjeblikket

4

lørdag, 21. februar 2009, 19:39

Prøv at genstart din router og tjek om der er en firewall der spærrer for noget den ikke skal.
Har selv hentet filer over Steam masser af gange, og har aldrig oplevet at hastigheden svinger så meget.
Men generelt så er det ikke nogen super hastighed du henter med når det drejer sig om Steam, så kan være at det er hos dem fejlen ligger, selvom det nærmere lyder til at være et problem med dit netværk.

5

lørdag, 21. februar 2009, 20:48

Har genstartet routeren, men der har ikke været til forbedring. der er nu knapt gået 3 timer siden jeg lavede denne tråd, og den er nået 13%, og nu ligger den max. ~120 KB/sek.

Jeg har næsten lige haft hentet F.E.A.R 2 demo og det gik da ret hurtigt (det er også kun en demo, men tror at download hastigheden lå 300KB/sek+ hele tiden, hvis ikke mere.)

6

lørdag, 21. februar 2009, 21:03

Har hentet meget ned fra steam. Plejer at hente med små 300kb/s. Selvom vi har en 20mbit linie. Steam er temlig langsom.

7

lørdag, 21. februar 2009, 22:11

Download også langsommere end jeg plejer! Jeg plejer at downloade med en hastighed mellem 600-800 kb/s. nu downloader jeg mellem 100-200 kb/s.

Tror problemet ligger hos steam.

-FredeK

8

lørdag, 21. februar 2009, 22:21

Jeg henter nu med næsten 900 kb/sec på en 8mbit lige nu. (Jeg plejer nu at kunne hente med ca 1,1 mb/sec pga. jeg kun bor 50 meter fra centralen - vil jeg tro er derfor i hvert fald) så det er ikke top hastighed.

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

9

lørdag, 21. februar 2009, 22:35

Nu begyndte min også, men så snart jeg åbner browser flyver den ned, så nu sidder jeg på me brothers pc ;D

10

søndag, 22. februar 2009, 00:57

Min plejer også at udnytte næsten hele mit netværk... 1.2 mb/s (har 15 mbit)

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
Corsair 550W - Maxtor 250GB
Antec p182

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

NZXT S340 Special Edition

Denne test vil for de fleste trofaste Tweak læsere virke lidt som et deja-vu, da vi skal kigge på et kabinet,
Læs Mere

Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma

Razers Blackwidow tastatur har vi flere gange haft forbi vores testbænk, men det er første gang, vi skal have
Læs Mere

MSI GTX 950 Gaming 2G OC

Tiden er kommet til, at vi skal vende blikket mod et entry level grafikkort i den mere prisvenlige ende af ska
Læs Mere

ASRock Z170 Extreme4

Det er nu blevet tiden til, at vi skal have kigget lillebroderen til det her på Tweak.dk for nyligt testede Z1
Læs Mere

SafeHome alarmsystem

Når man nu har for mange tusinde kroners hardware stående inde på sit værelse, ville det måske være en god ide
Læs Mere

SteelSeries Siberia X300

Denne gang har vi fået fingrene i det nyannoncerede og nylancerede SteelSeries Siberia X300 headset, designet
Læs Mere

Her er Dells nye 27 tommer G-Sync skærm

Dell melder sig nu på banen i kampen for at give gamerfolket det bedste grej at spille på. De har nemlig præse
Læs Mere

Få overblikket: Sådan gik torsdagen på Team Tweak

Vores Twitch-tog fortsætter med at køre i ekspresfart, og også i går var der fuld gang i Team Tweak. Læs med h
Læs Mere

TDC vil give danskerne 1 Gbps internet!

Tidligere har vi læst om, at man flere steder i USA har givet internetkunderne mulighed for at få gigabit inte
Læs Mere

Her er AMD's nye R9 Nano grafikkort

Så blev det endelig dagen, hvor AMD kunne løfte sløret for deres nye R9 Nano grafikkort. R9 Nano er skabt med
Læs Mere

Corsair går sammen med Team Dignitas om ny Sabre mus

Corsair har vi flere gange stiftet bekendtskab med her på Tweak.dk, og de er nu klar med en helt ny mus, der e
Læs Mere

Så blev onsdagens Twitch session gennemført!

Onsdagen forløb hos TeamTweak ganske glimrende, og vi fik udlovet et ultralækkert Logitech G910 tastatur, mens
Læs Mere

Ny Metal Gear Solid V trailer landet

Der er sikkert flere af jer derude, der glæder sig til det kommende Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, komm
Læs Mere

Det bedste fra to fastfood-verdener til dit LAN party?

Egentlig har denne nyhed ikke meget med Tweak.dk og IT at gøre, men jeg kan som skribent alligevel ikke lade v
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.