Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 15. januar 2009, 22:06

Heej. Jeg blev inspireret af Grilrottens Forum og kunne bare ikke lade vær med at lave en poll med jeres ynglingsspil. :D
Kunne selfølgelig ikke få alle spil ind på listen, men nogen kom da med.
Hvis jeres ikke står der så skriv det, men stem på det spil i syntes bedst om.
Fik ikke lige plads til konsollerne, men skriv meget gerne jeres ynglings konsol, og hvorfor den er.
Håber vi kan få nogle gode diskutioner ud af det, og vi kan måske alle enes om det bedste spil der er lavet, lidt optimistiks måske. :dance:

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

2

torsdag, 15. januar 2009, 22:38

Du kunne vel i det mindste have lavet den det rigtige sted så ;)

Flyttet

3

torsdag, 15. januar 2009, 22:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af zaxder
Heej. Jeg blev inspireret af Grilrottens Forum og kunne bare ikke lade vær med at lave en poll med jeres ynglingsspil. :D
Kunne selfølgelig ikke få alle spil ind på listen, men nogen kom da med.
Hvis jeres ikke står der så skriv det, men stem på det spil i syntes bedst om.
Fik ikke lige plads til konsollerne, men skriv meget gerne jeres ynglings konsol, og hvorfor den er.
Håber vi kan få nogle gode diskutioner ud af det, og vi kan måske alle enes om det bedste spil der er lavet, lidt optimistiks måske. :dance:

Bare vi ikke skal diskutere Quad core med dig, så er det fint. hehe. :))

Har en PS3 og spiller hovedsageligt GTA4.

4

fredag, 16. januar 2009, 03:23

lol the movies? synes vi mangler Zoo Tycoon og Lego Rock Raiders

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

5

fredag, 16. januar 2009, 08:52

Har ikke noget enstemmigt yndlingsspil, da det afhænger lidt af genren.

Men min PS3 er da et meget godt byd til yndlingskonsol, den kan jo alt (næsten) :D

6

fredag, 16. januar 2009, 12:10

Jeg har heller ikke noget decideret yndllingsspil, men jeg stemte Diablo 2 da jeg har brugt flest timer på det. Ser stærkt frem til den længe ventede 3'er!
Men i øjeblikket spiller jeg Far Cry 2 og Bejeweled :T

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

7

fredag, 16. januar 2009, 13:36

GTA IV - i hvert fald det spil med bedst historie som jeg har spillet.

8

fredag, 16. januar 2009, 16:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna
Jeg har heller ikke noget decideret yndllingsspil, men jeg stemte Diablo 2 da jeg har brugt flest timer på det. Ser stærkt frem til den længe ventede 3'er!
Men i øjeblikket spiller jeg Far Cry 2 og Bejeweled :T

Anders

Jeg ser også meget frem til Diablo 3 udkommer. Det bliver sgu fedt at sende nogle dæmoner tilbage til helved :cheers:

_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__

9

lørdag, 17. januar 2009, 13:49

Har en PS3, dejlig ting. Spiller hovedsageligt Guitar Hero World Tour for tiden og det næste lange stykke tid også hehe

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

10

lørdag, 17. januar 2009, 21:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Prectar
Har ikke noget enstemmigt yndlingsspil, da det afhænger lidt af genren.

Men min PS3 er da et meget godt byd til yndlingskonsol, den kan jo alt (næsten) :D

Man mangler bare lige muligheden for at smide en tv-tuner i bæstet, se SÅ kunne den alt :)

Jeg stemte: Fallout 3 og Diablo 2.. ville have markeret GTA:SA, men selvom D2 ikke ligefrem er aktuelt, så måtte den simpelthen få min nr. 2

11

lørdag, 17. januar 2009, 21:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af zaxder
Jeg ser også meget frem til Diablo 3 udkommer. Det bliver sgu fedt at sende nogle dæmoner tilbage til helved :cheers:

Haha...første gang jeg læste det fik jeg det til Jelved, og paradoksalt nok gav det stadig mening :))

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

12

søndag, 18. januar 2009, 00:23

WORLD OF WARCRAFT!!?? :$

1090T @ 4.0 Ghz
PowerColor 5870 @ 950/1200
Asus Republic of Gamers IV.
Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
Corsair 850W

13

søndag, 18. januar 2009, 15:18

Det ser ud somom Half life vinder, men det er i allerhøjestegrad også et rigtig sjovt spil. :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.