Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 9. januar 2009, 21:29

Hey igen Tweak

Min char og spec. kan ses her: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.…om&n=formidonis

Ikke at jeg er utilfreds med mit spec., men har lidt overvejet at prøve noget andet. Evt. dette hybrid spec.

0/40/31: http://www.wowhead.com/?talent=IZfxczsxMq0sxZVcuVr0uVo - Her gåes efter fire dmg.

Og så med Improved Imp, samtidig går jeg ned i Demo træet til jeg får de 10% crit + 5% crit med fire med Imp og 5% crit fra Destro træet.

Hvad er jeres holdning?

Mvh.

Jakob T.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

22

lørdag, 10. januar 2009, 08:52

Jeg er ikke helt sikker på du har nok spellpower til at det kan betale sig at gå fra et specc hvor du bruger felguard, dermed ikke sagt det ikke kunne være sjovt ;)

Jeg synes du skal farme dig nogle mats og få lavet noget crafted gear, her tænker jeg på:
http://www.wowhead.com/?item=42644
http://www.wowhead.com/?item=41610

og måske en
http://www.wowhead.com/?item=42647

samtidig så ta og få fat på wyrmrest tabard, og gå efter
http://www.wowhead.com/?item=44202

EDIT: nå ja, og så dropper det her bælte i Heroic Utgarde Pinnacle:
http://www.wowhead.com/?item=37408 (det ville være en pæn upgrade ;))

og alt imens du farmer heroics, så spar nogle emblems sammen og køb to dele af t7 (den sæt bonus er meget værd!)

Til sidst vil jeg lige lige knutte en bemærkning til dit specc... umiddelbart ville jeg nok ikke vælge conflagrate, i et specc uden backdraft, for jeg tror ikke man får nok ud af det... Ville nok istedet hellere tage backlash ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (10.01.2009, 08:54)

23

torsdag, 15. januar 2009, 12:53

Selvom jeg nød at spille Demo, har jeg respeccet til 54/0/17, og fulgt denne side mht. rotations: LINK

Igår nåede jeg op på 4k dps på patchwerk i Naxx 25 man, hvilket er noget jeg langt fra kunne nå i Demo spec.
Dette spec er dog næsten ubrugeligt på trash, medmindre der er 4+ og man ka spamme SoC.

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

24

fredag, 16. januar 2009, 09:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|
Selvom jeg nød at spille Demo, har jeg respeccet til 54/0/17, og fulgt denne side mht. rotations: LINK

Igår nåede jeg op på 4k dps på patchwerk i Naxx 25 man, hvilket er noget jeg langt fra kunne nå i Demo spec.
Dette spec er dog næsten ubrugeligt på trash, medmindre der er 4+ og man ka spamme SoC.

4k dps i gennemsnit over hele kampen eller?

25

mandag, 19. januar 2009, 09:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

Citeret

Ja.

26

mandag, 19. januar 2009, 10:30

Citeret

Citeret

Citeret

Ja.

Så lidt på matematikken bag det forleden, og ja Aff er det bedste indtil man har fuldt lvl 213 gear. Derunder kan Destro ikke følge med, og selv derover er det MEGET tæt mellem Aff og Destro.

[Workstation]Intel i7-2600K
Asus Maximus IV Extreme-Z
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
Samsung 850 Evo 256GB (System)
Samsung 850 Evo 512GB (Games)
4x4TB (Storage)
Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
Corsair 800D | Corsair HW850

27

tirsdag, 20. januar 2009, 07:45

Citeret

Citeret

Citeret

Ja.

lækkert, vores guild er ikke helt stor nok til 25man raids, men vi prøvede i søndags med 21 alligevel, og clearede spider og plague wing, og prøvede så patchwerk..

Vi fik ham ikke, men over de 70% vi tog på ham lå jeg på ~3800 dps med mit 0/30/41 spec, kan godt mærke min dps er væsentligt forbedret, med så mange buffs i forhold til 10 mands :)

overvejer i øvrigt at gå dybere destro, med den kommende glyph change til conflagrate :)

28

onsdag, 21. januar 2009, 09:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af SShadowS

Citeret

Citeret

Citeret

Ja.

Så lidt på matematikken bag det forleden, og ja Aff er det bedste indtil man har fuldt lvl 213 gear. Derunder kan Destro ikke følge med, og selv derover er det MEGET tæt mellem Aff og Destro.

Jeg har endnu kun ca 6 items med iLvL 213+, men siger du at med bedre gear vil destro overgå affliction?
Jeg mener på singletarget raid bossfights. For alle bosser herunder tillader ikke rigtigt en affliction at nå max dps før bossen er død. Jeg har set mange destro have bedre dps end jeg, men kun på trash og i begyndelsen af fight, hvorefter jeg stille og roligt kravler langt over dem.

Hvordan er destro sådan threat-mæssigt, for med affliction kæmper jeg med ikke at overaggro, især på Sapphiron og Malygos, og det forringer min dps gevaldigt at jeg ikke altid kan give los. Og soulshatter har en alt for lang CD.

29

onsdag, 21. januar 2009, 17:07

Citeret

Hvordan er destro sådan threat-mæssigt, for med affliction kæmper jeg med ikke at overaggro, især på Sapphiron og Malygos, og det forringer min dps gevaldigt at jeg ikke altid kan give los. Og soulshatter har en alt for lang CD.

Det er længe siden jeg har været i naxx og tage sapphiron, men på malygos er det ihvertfald også et problem, men ikke større end at jeg bruger soulshatter en gang, og når jeg så er ved at nå op over tankens agro igen, er vi nået til fasen hvor malygos bare skal nukes så vi kommer til næste fase, skal ikke kunne sige om det er værre end affliction dog :)

30

onsdag, 21. januar 2009, 23:25

Er lige blevet færdig i naxx25 iaften. 4,4k dps på patch.
Hvis man gearer efter lidt mere hitrating kan man putte nogle talents i threat-reducerende talents. Dog vil det kun midske threat med 10% for dots, men mon ikke det vil hjælpe en del?

31

mandag, 26. januar 2009, 13:26

Hey igen igen :)

Jeg har overvejet lidt at skifte spec. til affliction. Vi er pt. kun 2 aktive Warlocks i guilden og den anden er pt. fire specced Destro. Grunden til at skifte er bl.a. at vi er startet stille og roligt på 25 mands og har 10 mands på farm.

Mit gear er ikke det vildeste, men har pt. en god hit rating og er ofte i heroics for at få badges til bedre gear.

Min profil kan ses her: Link til armory

Jeg er egentlig meget glad for mit nuværende spec, da Felguard klart laver god dps, men samtidig tror jeg også at et affliction spec. vil kunne forbedre ens dps på bossfight.

Det affliction spec. jeg har prøvet at sætte sammen kan ses her: (51/5/15) Er dette spec. helt ved siden af?

Mvh.

Jakob

MacBook Pro 13,3" Retina

32

tirsdag, 27. januar 2009, 06:28

nå var lige ovre på sylvannas og se til min gamle warlock class leader der altid har styr på hvad der er mest effektivt, og fik et hybrid specc, der bestemt booster min damage en del:

http://eu.wowarmory.com/character-talent…as&n=Memnarchon

felguard dør måske lidt nemmere når du grinder , men normalt overlever den de fleste fights, og self bruger du selv immolate og incinerate ....om man smider en curse of agony og corruption afhænger af om det er en fight, hvor du selv skal bevæge dig eller ej, samt hvordan jeres locks har valgt at fordele coe/coa

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fragman" (27.01.2009, 06:32)

33

tirsdag, 27. januar 2009, 08:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
nå var lige ovre på sylvannas og se til min gamle warlock class leader der altid har styr på hvad der er mest effektivt, og fik et hybrid specc, der bestemt booster min damage en del:

http://eu.wowarmory.com/character-talent…as&n=Memnarchon

felguard dør måske lidt nemmere når du grinder , men normalt overlever den de fleste fights, og self bruger du selv immolate og incinerate ....om man smider en curse of agony og corruption afhænger af om det er en fight, hvor du selv skal bevæge dig eller ej, samt hvordan jeres locks har valgt at fordele coe/coa

Jeg sad faktisk og så på præcist samme spec igår, kan ikke lige helt huske hvor.

Mener faktisk at det spec. du linker til er et de anbefaler både til de som lige er blevet lvl 80 samt op til Tier 7?

MacBook Pro 13,3" Retina

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.