Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 28. december 2008, 12:18

Hej

Jeg overvejer lidt at prøve et andet spec. end det jeg pt. kører med.

Jeg er pt. 57/14/0; min char kan ses her: http://eu.wowarmory.com/character-talent…om&n=Formidonis

Jeg overvejer lidt at prøve noget andet end affliction, men min crit chance er pt. meget lav, derfor vælger jeg ikke mere i destro, men er stille og roligt begyndt at tage i Heroics. Af selvsamme grund overvejer jeg stærkt at prøve flg. spec.: 0/50/21 - http://www.wowhead.com/?talent=IZcxczsgRVcsgzmZVchqR0z

Mest grundet at jeg ofte spammer SB's. I dette spec. beholder jeg fuld i Improved Imp, da folk med garanti hellere vil have blood pact end min Felguard.

Andre modtages med glæde

Mvh.

Jakob

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Don_Jabbe" (28.12.2008, 12:20)

2

søndag, 28. december 2008, 13:50

Ellers har jeg set lidt på dette: 0/41/30: http://www.wowhead.com/?talent=IZbxczsgRq0sxzZVchqr0uV

MacBook Pro 13,3" Retina

3

søndag, 28. december 2008, 14:45

kører selv med fuld demon specc + fuld ruin i destro.....en felguard giver dig selv en del buffs og med demon specc har selve raidet også mulighed for en ekstra proc....og som demon dør de sjældent, mens du står og høvler SBs afsted.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

4

søndag, 28. december 2008, 17:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
kører selv med fuld demon specc + fuld ruin i destro.....en felguard giver dig selv en del buffs og med demon specc har selve raidet også mulighed for en ekstra proc....og som demon dør de sjældent, mens du står og høvler SBs afsted.

Kan du evt. linke til din armory?

MacBook Pro 13,3" Retina

5

mandag, 29. december 2008, 02:56

Persille - Bloodfeather

Er vild med dette spec da det er brugbart i heroics, pvp, og til dailies/farming etc.
Samtidig er det et af de specs som har højest dps(hvad jeg ved af).

Husk at glyph Corruption og SB.

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

6

mandag, 29. december 2008, 03:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman

Kan du evt. linke til din armory?

fanme næsten umuligt at finde noget på armory efterhånden....

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.…&n=%C3%9Cbergnu

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

7

mandag, 29. december 2008, 20:14

bosserne i 5mands heroics er for korte til at affliction helt kan vise sin storhed, men man skal ikke undervurdere affliction... når man vænner sig til det, kan det være effektivt, især når først man har været i den samme heroic et par gange, tank og healer arbejder godt sammen osv, så kan man aoe sig rimlig hurtigt igennem.. og seed of corruption (som bliver buffed gennem et affliction specc) er imo den bedste aoe os locks har...

det fremgår vel tydeligt jeg er affliction? :P

som jeg ser det får man i starten af sin "lvl-80-tid", mest for sine talents hvis de ligger i affliction, og når først man kommer rigtigt igang og lærer sit specc at kende så kan man godt lave en del skade selv på kortere kampe, men det er klart, at jo længere en kamp, jo bedre...

mit affliction specc er lidt anderledes end dit: http://www.wowhead.com/?talent=Ifxr0zrGoVAoIstZE0oV

jeg har overvejet flere gange at prøve kræfter med demon+destro (men først her lidt efter jeg synes mit gear er ved at være acceptabelt: masser af hit og spell power, samt noget mere crit), og tror måske jeg har fundet et specc jeg skal prøve: http://www.wowhead.com/?talent=IZcxczsgMq0sxZVMGVr0uV , er dog lidt i tvivl om hvor jeg vil placere det sidste talent ;)

kort sagt
overvej at prøve et affliction specc hvor du placerer mindst 15 talents i destro istedet, for selvom man er affliction så skal man fyre en masse shadowbolts afsted...
og vent så med at gå over til udelukkende at fokusere på destro spells indtil du får samlet noget bedre gear sammen ;)

8

mandag, 29. december 2008, 22:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this
bosserne i 5mands heroics er for korte til at affliction helt kan vise sin storhed, men man skal ikke undervurdere affliction... når man vænner sig til det, kan det være effektivt, især når først man har været i den samme heroic et par gange, tank og healer arbejder godt sammen osv, så kan man aoe sig rimlig hurtigt igennem.. og seed of corruption (som bliver buffed gennem et affliction specc) er imo den bedste aoe os locks har...

det fremgår vel tydeligt jeg er affliction? :P

som jeg ser det får man i starten af sin "lvl-80-tid", mest for sine talents hvis de ligger i affliction, og når først man kommer rigtigt igang og lærer sit specc at kende så kan man godt lave en del skade selv på kortere kampe, men det er klart, at jo længere en kamp, jo bedre...

mit affliction specc er lidt anderledes end dit: http://www.wowhead.com/?talent=Ifxr0zrGoVAoIstZE0oV

jeg har overvejet flere gange at prøve kræfter med demon+destro (men først her lidt efter jeg synes mit gear er ved at være acceptabelt: masser af hit og spell power, samt noget mere crit), og tror måske jeg har fundet et specc jeg skal prøve: http://www.wowhead.com/?talent=IZcxczsgMq0sxZVMGVr0uV , er dog lidt i tvivl om hvor jeg vil placere det sidste talent ;)

kort sagt
overvej at prøve et affliction specc hvor du placerer mindst 15 talents i destro istedet, for selvom man er affliction så skal man fyre en masse shadowbolts afsted...
og vent så med at gå over til udelukkende at fokusere på destro spells indtil du får samlet noget bedre gear sammen ;)

Ingen tvivl om at du har ret i at Affliction er god dmg og samtidig er der ikke nok kampe i 5 mands heroics hvor den kommer til dens fulde styrke. F.eks. så er SoC en genial Aoe dmg., men umiddelbart virker det svært for mig at skulle holde en god dps og overall dmg i instances. Måske fordi jeg mangler de points i Destro.

Men kort sagt, så ser jeg måske flere muligheder for en forhøjet dps ved at vælge et demo/destro spec. mens jeg laver bagde runs til bedre gear, så jeg kan få en bedre crit chance samt spell dmg.

Umiddelbart vil jeg nok gå efter dette spec, jeg "frygter" dog lidt at jeg vil komme til kort ved ikke at vælge Improved Imp med det samme, da den som sagt er ret foretrukket når jeg render i instances. Men mon ikke at Felguard dmg kan gøre op for dette?

Man kunne selvfølgelig også køre et spec. der ligner meget, men med Improved Imp Se spec her

MacBook Pro 13,3" Retina

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Don_Jabbe" (29.12.2008, 23:04)

9

tirsdag, 30. december 2008, 09:21

Hvad ligger jeres dps på i heroics?

10

tirsdag, 30. december 2008, 09:35

Citeret

Ingen tvivl om at du har ret i at Affliction er god dmg og samtidig er der ikke nok kampe i 5 mands heroics hvor den kommer til dens fulde styrke. F.eks. så er SoC en genial Aoe dmg., men umiddelbart virker det svært for mig at skulle holde en god dps og overall dmg i instances. Måske fordi jeg mangler de points i Destro.

Men kort sagt, så ser jeg måske flere muligheder for en forhøjet dps ved at vælge et demo/destro spec. mens jeg laver bagde runs til bedre gear, så jeg kan få en bedre crit chance samt spell dmg.

Umiddelbart vil jeg nok gå efter dette spec, jeg "frygter" dog lidt at jeg vil komme til kort ved ikke at vælge Improved Imp med det samme, da den som sagt er ret foretrukket når jeg render i instances. Men mon ikke at Felguard dmg kan gøre op for dette?

Man kunne selvfølgelig også køre et spec. der ligner meget, men med Improved Imp Se spec her

Tror jeg ville gå efter felguard og så være ligeglad med at de andre hellere vil have imp fremme..

En felguard kan stå for jævnt meget skade, og glyph of felguard buffer den også pænt, og det tror jeg der er mere brug for i heroics end en imps blood pact ;)

Tror endda jeg vill ændre lidt i dit specc: http://www.wowhead.com/?talent=IZ0xIzsgMq0sgziZVMhqr0z

hmm ved sq ikke hvad min dps var sidst jeg var i heroic, omkring 2k måske?

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Try-this" (30.12.2008, 09:38)

11

tirsdag, 30. december 2008, 10:27

Citeret

Citeret

Tror jeg ville gå efter felguard og så være ligeglad med at de andre hellere vil have imp fremme..

En felguard kan stå for jævnt meget skade, og glyph of felguard buffer den også pænt, og det tror jeg der er mere brug for i heroics end en imps blood pact ;)

Tror endda jeg vill ændre lidt i dit specc: http://www.wowhead.com/?talent=IZ0xIzsgMq0sgziZVMhqr0z

hmm ved sq ikke hvad min dps var sidst jeg var i heroic, omkring 2k måske?

Jaa, du har sgu nok ret i at Felguards dmg nok skal opveje den blood pact. Jeg har også tænkt på at lave et spec. der lignede det du lavede, men tror bare jeg hopper på det :)

MacBook Pro 13,3" Retina

12

tirsdag, 30. december 2008, 13:17

Citeret

Jaa, du har sgu nok ret i at Felguards dmg nok skal opveje den blood pact. Jeg har også tænkt på at lave et spec. der lignede det du lavede, men tror bare jeg hopper på det :)

Håber det virker for dig, du må jo vende tilbage med nogle erfaringer :)

13

tirsdag, 30. december 2008, 15:33

Citeret

Citeret

Så fik jeg lige prøvet det i en Nexus hc og må sige DAMN 8o

Det gik meget bedre med at lave dmg end før, herudover har jeg fået en god forståelse for at smide minimum 15 point i destro, for nøj hvor er det fedt at lave de 5-6k crits :) Så må sige at det her spec. passer rigtig godt på min spillestil samt at Felguard er über dmg at have ved siden af.

MacBook Pro 13,3" Retina

14

tirsdag, 30. december 2008, 22:50

Citeret

Citeret

Citeret

Det gik meget bedre med at lave dmg end før, herudover har jeg fået en god forståelse for at smide minimum 15 point i destro, for nøj hvor er det fedt at lave de 5-6k crits :) Så må sige at det her spec. passer rigtig godt på min spillestil samt at Felguard er über dmg at have ved siden af.

Godt at høre, hvordan var din dps ellers? :)

15

onsdag, 31. december 2008, 16:42

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

TJa, den lå på omkring 2k +/-. og det må siges at være en god forbedring for mig. Især med det gear jeg har, hehe :)

MacBook Pro 13,3" Retina

16

torsdag, 1. januar 2009, 12:48

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

TJa, den lå på omkring 2k +/-. og det må siges at være en god forbedring for mig. Især med det gear jeg har, hehe :)

Det er sq da en god forbedring, viser også lidt om at affliction ikke er helt optimalt i 5 mands instance / heroic :P

hvilke glyphs bruger du så sammen med? felguard, CoA og shadowburn eller?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (01.01.2009, 12:56)

17

torsdag, 1. januar 2009, 13:17

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Det er sq da en god forbedring, viser også lidt om at affliction ikke er helt optimalt i 5 mands instance / heroic :P

hvilke glyphs bruger du så sammen med? felguard, CoA og shadowburn eller?

Jeg har Felguard, den der med Shadow bolt og så også Corruption, hvor der er en chance for at den ticker en instant SB.

MacBook Pro 13,3" Retina

18

torsdag, 1. januar 2009, 17:54

Citeret

Jeg har Felguard, den der med Shadow bolt og så også Corruption, hvor der er en chance for at den ticker en instant SB.

kan ikke forestille mig at din corruption glyph proccer alt for tit, så ville nok overveje at udskifte din shadowbolt glyph med CoA (eller shadowburn hvis du bruger den tit), for at få mest ud af dine glyphs :)

19

torsdag, 1. januar 2009, 18:40

Citeret

Citeret

kan ikke forestille mig at din corruption glyph proccer alt for tit, så ville nok overveje at udskifte din shadowbolt glyph med CoA (eller shadowburn hvis du bruger den tit), for at få mest ud af dine glyphs :)

Jaa, jeg har også overvejet at finde en ny. Prøver lige at kigge lidt på nogen :)

MacBook Pro 13,3" Retina

20

lørdag, 3. januar 2009, 14:24

Forstår ikke hvad i vil med Intensity og destructive reach, da du jo ikke blir ramt hvis tanken gør sit arbejde, og du er altid inden for rækkevidde og behøver ikke mulighed for at komme længere væk(du skal alligevel tættere på for at smide curses og dots). Så ingen af de to talents vil øge din dps overhovedet.

Vælg hellere improved demonic tactics for at øge proc chance på Demonic empathy.
Metamorphorsis er for mig uunværligt som dps. Det er kun i demon form at jeg rykker op og får plads nummer 1 på DPS-meteret i bossfights.
Mit spec

Corruption glyph er nok mindst effektiv i bossfights uden adds. Men ved pulls af packs, smider man jo en corruption på hver mob, hvilket gir ret god proc chance.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "|Mojo|Jojo|" (03.01.2009, 14:36)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.