Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 15. oktober 2008, 16:11

Hey all..

Jeg har lidt problemer med min mikrofon når jeg vil spille CSS og bruge Ventrilo ved siden af.

Kan sagtens benytte ventrilo og CSS seperat, men når jeg åbner CSS efter ventrilo er aktiveret, så går der lige 5 sec. så lukker den ned for al mikrofon lyd, både in-game og den ventrilo.

herefter skal både ventrilo genstartes før den virker igen, og det samme med CSS. Men de vil stadig ikke virke samtidig.

Det har virket til UG kryds og slange tidligere, og mener ikke jeg har lavet/gjort/installeret noget på computeren som kan fucke det op. Kun Spybot SD, men det burde vel ikke have indflydelse.

Enhver hjælp er velkommen.

FlyZar

Åhh... nej, ikke min Snavzy..!

2

onsdag, 15. oktober 2008, 16:19

har selv lidt de problemer nogen gange, er det en gamle backup af steam mappen du evt. bruger?

jeg har mit stream installeret på et andet drev fordi den fylder ca. 12gb efterhånden og gider ik reinstaller den hver gange, men sjovt nok hver gang jeg installer XP os på samme bundkort så virker microfonen i Source som regl aldrig end til jeg har reinstalleret Source så virker det fint.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (15.10.2008, 16:19)

3

onsdag, 15. oktober 2008, 16:25

Nope.. ikke en gammel backup. Det er en hel ny installation, efter jeg har fået ny computer. Ligger på samme drev som OS, da jeg glemte at partitionere ved opstart :S

det virkede indtil for en dag siden, hvor jeg fik problemer med at jeg blev smidt af servere efter 5 sec. nogle gange kunne den opdatere serverliste andre gange slet ikke. Nogle gange kunne jeg connecte andre gange slet ikke. Det løste jeg ved at slå fildeling fra ?????

Men det burde vel ikke have noget med lyden at gøre?

Åhh... nej, ikke min Snavzy..!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.