Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 10. oktober 2008, 14:05

Nogen (evt. betadeltagere) der har et par tips til hvilke items man skal gemme og hvilke man bare skal se at få solgt. Jeg tænker mest på materialer til tradeskills (primals, cloth, minerals, dust, shards, essences osv.).
Jeg kan ikke rigtig huske hvordan det var med TBC. Gik man direkte over til de nye materialer (fel iron, netherweave osv.) eller var der stadig brug for de gamle (thorium, runecloth osv.).

Jeg er lige begyndt at spille igen efter et års pause, så jeg er totalt blank mht. info om WotLK.

2

fredag, 10. oktober 2008, 15:34

I TBC skulle du i hvert fald bruge lidt af det gamle, både i tailoring og enchanting kan jeg huske. Så mon ikke man skal i WotLK også?

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

3

fredag, 10. oktober 2008, 20:01

Jo det er jo nok en god ide at gemme lidt, hvis ikke der kommer mere info på banen.

Er der ikke nogen betatestere herinde?

4

fredag, 10. oktober 2008, 23:27

Du kunne bruge pre-tbc mats 5-15 levels ind i den profession dvs. at de kunne bruges til 305-315 ca. Så du kan nok klare de første par skills med det.

Corsair 500R
MSI Z87-G45 Gaming
Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
Gainward GTX 275
Samsung 840 series SSD 250gb
WD Black series 1TB Sata 6
G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
Corsair CX750m

5

søndag, 12. oktober 2008, 14:00

jeg ville samle en masse herbs, for den nye proffesion kræver herbs

Cisco Certified Network Associate — CCNA

6

søndag, 12. oktober 2008, 20:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
jeg ville samle en masse herbs, for den nye proffesion kræver herbs

Lidt svært hvis man ikke har en high lvl char der er herbalist! ;)

Mht. TBC så mener jeg da at som blacksmith gik man direkte til Fel Iron, eller er det mig der husker forkert? Anyway BS er jo bare en ligegyldig moneysink, så hvis ikke de laver om på det i WotLK, ender jeg nok bare med at droppe det.

7

mandag, 13. oktober 2008, 13:21

Lige når du kommer over i Northrend kan du få nye recipes med nye mats osv. ,men du kan få 5-15 levels ved at gemme en masse mats nu og så lave et eller andet når WoTLK er ude :D

8

mandag, 13. oktober 2008, 16:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af andersm
Lige når du kommer over i Northrend kan du få nye recipes med nye mats osv. ,men du kan få 5-15 levels ved at gemme en masse mats nu og så lave et eller andet når WoTLK er ude :D

Ok takker.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.