Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

søndag, 12. oktober 2008, 18:34

Nåååh, hvad er folk herinde så af class og rank?

42

søndag, 12. oktober 2008, 18:41

Server: Karak Eight Peaks

Nick: Sharac Dredd
Class: Witch Hunter
Rank 31
Renown Rank 28
Guild: Socially Expelled Geek Group "SEGG"

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

43

søndag, 12. oktober 2008, 19:08

Har lige sendt en PM til Martin for at høre om vi ikke kunne få en Warhammer Online sektion herinde, det ville jo være dejligt.

Server: Karag Dron

Nick: Bootscraper
Class: Chosen
Rank: 25
Renown Rank: 21
Guild: Project Mayhem.

44

tirsdag, 14. oktober 2008, 13:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alex

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alex
I det store hele er det ligesom WoW
Der er bare 20 classes (3/4 til hvert faction) og så er det ikke noget med raid bosser i end-game det er PvP men gå ind på warhammeronline.com og læs

jov der er... der er Raid bosser, men det er ikke en instance som sådan, det er mere PQ(Public Quests) hvor der er stages ligesom en stor quest for alle.. og de end bosser der kan sku være svære..

Det ved jeg da godt, men det fungerer jo totalt anderledes.

Det at det fungerer helt anderledes betyder jo ikke at der ikke er bosser?
Overvej lige hvor kedeligt WAR ville være, hvis det ikke var anderledes fra WoW? hvorfor skulle man så spille WAR fremfor WoW og omvendt?

45

tirsdag, 14. oktober 2008, 14:42

I Mount Gunbad er der PQ bosser osv. men der er også en ekstra instance inde i en wing hvor der er et boss område ;)

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -

46

tirsdag, 14. oktober 2008, 15:38

Nu er det tredje gang i da at mit spil bare fryser totalt.
Alt står stille imens WAR musikken kører, og der er ikke andet at gøre end en genstart.
Har hørt fra nogle guildies at de har nogle client problemer fra Mythic's side af, og at jeg ikke er den eneste der sidder med det problem.

Nogle af jer der kender til det?

47

onsdag, 15. oktober 2008, 02:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maleficus
Alt står stille imens WAR musikken kører, og der er ikke andet at gøre end en genstart.
Har hørt fra nogle guildies at de har nogle client problemer fra Mythic's side af, og at jeg ikke er den eneste der sidder med det problem.

Har jeg faktisk ikke prøvet, prøv at sætte den til at køre i window mode i stedet for fullscreen. Den er stadigvæk "fullscreen" men det bugger bare ikke så meget og det gør det nemmere og tab ud af spillet uden den skal loade texture hver gang.

Det eneste problem jeg har er at spillet crasher 1-2 gange om dagen. Men det skulle vidst være meget normalt :P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "RAC" (15.10.2008, 02:56)

48

onsdag, 15. oktober 2008, 10:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af RAC

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Har jeg faktisk ikke prøvet, prøv at sætte den til at køre i window mode i stedet for fullscreen. Den er stadigvæk "fullscreen" men det bugger bare ikke så meget og det gør det nemmere og tab ud af spillet uden den skal loade texture hver gang.

Det eneste problem jeg har er at spillet crasher 1-2 gange om dagen. Men det skulle vidst være meget normalt :P

Ja, det er der sgu ikke så meget at sige til. :)
Må sige at det kører forbavsende godt, taget i betragtning af at det jo stadig er forholdsvist nyt.
Der er dog et bar bugs her og der som lige skal fixes, men har hørt at der skulle komme en patch af lidt større kaliber her i næste måned, så vi må jo håbe på det bedste.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.