Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 21. september 2008, 18:42

HEJ
håber i kan fortælle mig hvad warhammer online går du på fx: er det lige som wow hvor man kan vælge hvilken art / class man vil være, vælge udsende, skaffe bedre gear, klare questes eller gå i pvp??

2

søndag, 21. september 2008, 20:38

Ja, der er dog bare lagt større vægt på PvP aspektet i Warhammer Online.

3

søndag, 21. september 2008, 20:46

okay men man kan også skaffe bedre gear osv.? men en ting jeg glemte at spørge om va at jeg har læst lidt havd andre folk siger om det og jeg har set de snakker meget om guild hvordan kan det være??

4

søndag, 21. september 2008, 21:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af krisolesen
okay men man kan også skaffe bedre gear osv.? men en ting jeg glemte at spørge om va at jeg har læst lidt havd andre folk siger om det og jeg har set de snakker meget om guild hvordan kan det være??

Ja, selvfølgelig vil du være i stand til at skaffe bedre gear undervejs, det er jo det essentielle ved MMORPG spil - så mon ikke det også er tilfældet i Warhammer Online.

Grunden til at folk snakker meget om guilds er at det - ligesom det er med gear - også er et af de store trækplastre inden for den verden, da en guild er det der frembringer en stor del af det sociale liv i spillet, og som også må siges at være en af de vigtigste, ihvertfald efter min mening.

5

søndag, 21. september 2008, 21:59

I det store hele er det ligesom WoW
Der er bare 20 classes (3/4 til hvert faction) og så er det ikke noget med raid bosser i end-game det er PvP men gå ind på warhammeronline.com og læs

6

mandag, 22. september 2008, 02:23

i så fald er det slet ikke noget for mig...men det er sq rart at få info inden man kaster sig ud i noget man alligevel ikke gider....har netop forudbestilt wotlk til 13/11 :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

7

tirsdag, 23. september 2008, 09:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alex
Der er bare 20 classes (3/4 til hvert faction) og så er det ikke noget med raid bosser i end-game det er PvP men gå ind på warhammeronline.com og læs

jov der er... der er Raid bosser, men det er ikke en instance som sådan, det er mere PQ(Public Quests) hvor der er stages ligesom en stor quest for alle.. og de end bosser der kan sku være svære..

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

8

tirsdag, 23. september 2008, 16:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alex

jov der er... der er Raid bosser, men det er ikke en instance som sådan, det er mere PQ(Public Quests) hvor der er stages ligesom en stor quest for alle.. og de end bosser der kan sku være svære..

Det ved jeg da godt, men det fungerer jo totalt anderledes.

9

tirsdag, 23. september 2008, 16:49

okay det lyder nice. tror jeg vil have det jeg spiller godt nok allerede wow men grafikken er ikke lige den bedste og den er bedre i war.
Men hele spillet hedder det ikke Warhammer Online: Age of Reckoning, og koster ca. 349 og så skal man betale 199 for 60 dage som wow.?

10

tirsdag, 23. september 2008, 18:11

Jeg spiller på Eltharion og har en god guild der er rank 9 :D og er godt 66 mennesker.

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

11

tirsdag, 23. september 2008, 19:52

Har ikke rigtig fulgt med, men er Warhammer Online rent faktisk udkommet allerede, eller er det stadig noget beta der kører?

12

tirsdag, 23. september 2008, 20:08

okay er der nogen der ved hvad lvl man kan komme i ??

ps. svar venligst på det 2. sidste spørgsmål jeg skrev, hvad hele spillet hedder.:)

13

tirsdag, 23. september 2008, 20:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af krisolesen
okay er der nogen der ved hvad lvl man kan komme i ??

ps. svar venligst på det 2. sidste spørgsmål jeg skrev, hvad hele spillet hedder.:)

Udfra hvad jeg har læst, så er 40 max lvl.

Og ja, spillets fulde navn er: Warhammer Online: Age of Reckoning.

14

tirsdag, 23. september 2008, 20:51

Max Rank (Level) er 40. Max renown rank (En slags PvP level) er 80.

Edit: Ja, spillet er bygget op over samme princip som WoW. Et fantasy MMORPG.

De store forskelle, ville jeg definere således (Er kun Rank 20, RR 13, så det er bare mine observationer indtil videre.)

Spillet er meget hurtigere end WoW. Quests er lettere at finde, da man får markeringer på sit kort i hvilket området de er.

Public Quests er quests hvor man bare hopper ind, og så er de fuldt i gang. De har som regel 3 stages, hvor man skal nakke nogle mobs, 100 stks som regel, nogle champions og en hero. En gang i mellem er de lidt specielle dog, ved at man skal indtage nogle skibe, beskytte nogle mobs eller andet gøgl. De senere PQs er meget hektiske og for det meste virkelig sjove. Dog har spillet området hvor man er ved at køre lidt død i de PQs, f.eks i et af områderne starter 3 PQs i træk med at man skal dræbe 100 dværge. Husk dog at man kan være så mange spillere man lyster, så det er ikke så slemt som det lyder.

Ang. gear, så får man meget hurtigere godt gear i forhold til sin level i WAR. Når man klarer PQs får man noget lækkert gear, og man får også gear igennem PvP lige fra starten af stort set.

WAR føles som om det har et bedre flow end WoW.

Indtil videre synes jeg at mit første indtryk af WAR er at det slår WoW, hvis man er interesseret i pvp. Dog havde jeg samme "WAUW" følelse da jeg joinede WoW, og er ikke nået til endgame endnu.

Hvem ved, måske er det skod i endgame, måske er det genialt. Indtil videre dog, efter mange timers gametime, har det været alle pengene værd :)

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Hayes" (23.09.2008, 20:56)

15

tirsdag, 23. september 2008, 21:39

Sidder også kraftigt og overvejer at starte på Warhammer Online sammen med nogle venner, skal dog først ud og investere i en ny computer hvis jeg skal kunne trække det. :))

Chaos Chosen ser ret så sprød ud, virker som sådan en lidt alá warrior som man kender dem fra WoW - og ser også ud til at de kan forvolde dejlig masse skade med 2hander. Lyder lige som det rette valg for mig. :)

Hvad class spiller du Hayes?

16

tirsdag, 23. september 2008, 21:53

kam man også vælge class. som mage warrior pala osv?

17

tirsdag, 23. september 2008, 22:14

Jeg spiller Disciple of Khaine.. En healer/melee dps hybrid.

Ja der er forskellige classes, men det foregår ikke ligesom i wow hvor man først vælger en race og så en class, de er ligesom predefined.. Men kig her, der er de beskrevet:

http://warhammeronline.com/armiesofWAR/index.php

Den class jeg spiller er under Dark Elves

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

18

onsdag, 24. september 2008, 11:41

Hvordan er det med den tid det tager at lvl?

Er lvl 1-40 i Warhammer Online noget nær det der svarer fra 1-60 i WoW?

19

onsdag, 24. september 2008, 11:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maleficus

hmm WAR går det ikke ud på at level sin char, men mere at level ens RVR og Guild..

der er godt 30 eller lign levels i guilden
så det er ikke"Svært" at komme op på 40.. vi har en i guilden der er 30 nu.. og han har spillet siden release hver aften fra 6 omkring til en 11 12 stykker.. så det er ikke svært.
og man for jo også exp for at RVR :D

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

20

onsdag, 24. september 2008, 12:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maleficus

hmm WAR går det ikke ud på at level sin char, men mere at level ens RVR og Guild..

der er godt 30 eller lign levels i guilden
så det er ikke"Svært" at komme op på 40.. vi har en i guilden der er 30 nu.. og han har spillet siden release hver aften fra 6 omkring til en 11 12 stykker.. så det er ikke svært.
og man for jo også exp for at RVR :D

Super, tak skal du have Firedog. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.