Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 7. august 2008, 12:13

http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=4709

Citeret

Rockstar Games og Take-Two har nu bekræftet, at "Grand Theft Auto IV" kommer på PC. Opdateret: Spiller er allerede nu klar til forudbestilling hos vores partner Coolshop.

Men Coolshop selv skriver at de ikke har en releasedato :crazyeyes:

2

torsdag, 7. august 2008, 14:29

WOW! ENDELIG!

Glæder mig så meget!

Har det til PS3, men tror kun jeg har gennemført 10 %. Synes det er mega nederen på PS3'en og endnu værre på en X360. (Min Mening!)

Håber der er nogle flinke personer som laver en Multiplayer klient ligesom GTA: SA - Det er mega sjovt! Nogen der spiller? hvis ja, hvilke servere?

Isse :)

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

3

torsdag, 7. august 2008, 15:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Isse
WOW! ENDELIG!

Glæder mig så meget!

Har det til PS3, men tror kun jeg har gennemført 10 %. Synes det er mega nederen på PS3'en og endnu værre på en X360. (Min Mening!)

Håber der er nogle flinke personer som laver en Multiplayer klient ligesom GTA: SA - Det er mega sjovt! Nogen der spiller? hvis ja, hvilke servere?

Ehh, mon ikke der bliver lavet indbygget multiplayer? Tror jeg da der vil blive lavet, når nu det er lavet til PS3/Xbox 360

4

torsdag, 7. august 2008, 16:55

Det er bare spitze klasse!!

5

torsdag, 7. august 2008, 18:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af N00k

Citeret

Oprindeligt indlæg af Isse
WOW! ENDELIG!

Glæder mig så meget!

Ehh, mon ikke der bliver lavet indbygget multiplayer? Tror jeg da der vil blive lavet, når nu det er lavet til PS3/Xbox 360

Selvfølgelig bliver der multiplayer i pc versionen også, hvorfor skulle de fjerne det?
Jeg håber så at de udvider den lidt med flere slots pr. spil.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

6

torsdag, 7. august 2008, 20:06

håber ik at datoen blir rykket da, men hvis er heldig ka jeg ha den dagen før lidt mere blir så nice :clap:

7

torsdag, 7. august 2008, 21:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
håber ik at datoen blir rykket da, men hvis er heldig ka jeg ha den dagen før lidt mere blir så nice :clap:

Jeg jeg har også forudbestilt, så håber da ikke de forlænger datoen....så hellere rykke den den anden vej hehe.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

8

torsdag, 7. august 2008, 22:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Citeret

Jeg jeg har også forudbestilt, så håber da ikke de forlænger datoen....så hellere rykke den den anden vej hehe.

Har du det ikke til PS3 også ? :)

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

9

torsdag, 7. august 2008, 23:39

Citeret

Spillet vil blandt andet indeholde en helt ny type multiplayerspil

Har også forudbestilt det. Men damn der er lang tid til...

10

fredag, 8. august 2008, 00:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Simon Bay

Citeret

Citeret

Har du det ikke til PS3 også ? :)

Mig? Min lillebror har det til hans ps3, så der har jeg gennemført det hehe...Men vil gerne spille det UDEN FPS LAG og så tror jeg generelt det federe på pc...sådan har jeg haft det med de andre i serien.

11

fredag, 8. august 2008, 10:42

så har jeg også lagt en preorder... GTA er bare bedst på pc.. og jeg forventer da at kunne spille det med alt på max

12

søndag, 10. august 2008, 13:13

Har det til PS3 nu - pissefedt spil.

Men tror også at jeg skal have det til PC - det er noget federe at spille det med mus og tastatur.

13

mandag, 11. august 2008, 12:33

Der skulle meget gerne være Multiplayer til PC versionen, men så vidt jeg har læst er det max 8 spillere.

14

tirsdag, 12. august 2008, 07:59

jer er nu ligeglad med multiplayer delen.. jeg spiller gta for singleplayer delens skyld.. har altid syntes historierne var geniale... og bliver aldrig kedeligt.. men til forskel fra de fleste så syntes jeg at Vice City var den bedste...

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

15

tirsdag, 12. august 2008, 09:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af anubis69
jer er nu ligeglad med multiplayer delen.. jeg spiller gta for singleplayer delens skyld.. har altid syntes historierne var geniale... og bliver aldrig kedeligt.. men til forskel fra de fleste så syntes jeg at Vice City var den bedste...

jeg synes nu den nyeste er bedst, har prøvet den en del timer på min kammis Xbox360 :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (12.08.2008, 09:28)

16

tirsdag, 12. august 2008, 10:12

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af anubis69

jeg synes nu den nyeste er bedst, har prøvet den en del timer på min kammis Xbox360 :)

Ingen tvivl om at Vice City havde en speciel charme, men synes at GTA IV er langt bedre...

17

tirsdag, 12. august 2008, 12:10

GTA III = Udemærket
GTA Vice City = Fed historie
GTA:SA = Hmm fangede mig aldrig rigtigt
GTA IV = Rigtig fedt gameplay og historien er ikke værst

Sådan ser jeg på det. Var der overhovedet missioner i de helt gamle GTA 1 og 2 ? og london noget...

18

tirsdag, 12. august 2008, 12:22

Citeret

GTA III = Udemærket
GTA Vice City = Fed historie
GTA:SA = Hmm fangede mig aldrig rigtigt
GTA IV = Rigtig fedt gameplay og historien er ikke værst

Sådan ser jeg på det. Var der overhovedet missioner i de helt gamle GTA 1 og 2 ? og london noget...

JA! :boxed:
Derudover synes jeg der er noget specielt over GTA III, nok fordi jeg kender det spil ud og ind :D

19

tirsdag, 12. august 2008, 12:30

Hehe kan slet ikke huske så meget fra de første 2 spil...de blev spillet på ps1'eren og var mest "kør en masse folk ned med hurtig bil"

20

tirsdag, 12. august 2008, 12:58

Jeg ser godt nok frem til GTA IV. Dog havde jeg håbet på en PC release i oktober fremfor november... men, man kan ikke få det hele jo :P

GTA 1 hev jeg frem fra gemmerne for ikke så længe siden... Mega old school! Og to'eren kan jeg ikke huske så meget fra...

GTA er en samling FEDE spil! No doubts there

MB: Asus Rampage II Extreme
CPU: Intel Core i7 920 @ 2,66 GHz
RAM: Kingston HyperX PC3-12800
GPU: EVGA GeForce 9800GX2 512 MB GDDR3
HDD: 2x160GB Hitachi SATA-2 RAID-0
PSU: Chill-Innovation CP-520A4 520W
Display: Samsung SyncMaster 2032BW

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.