Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 9. juli 2008, 23:16

Prøv evt. nogle af alle de mods der er til HL2

22

onsdag, 9. juli 2008, 23:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

Citeret

Oprindeligt indlæg af Simon Bay
Hehe ja det er det.

Verdens bedste spil efter min mening.

Så må vi bare glæde os til 2009 hvor der kommer en 2'er;)

efter hva mine kilder siger skulle det kommer her i slutningen af 2008 alså Q4 engang i efterhårdet nogle uger efter GTA IV kommer til PC :roller:

Nice! Kan slet ikke vente.

23

torsdag, 10. juli 2008, 00:37

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

Citeret

Hehe ja det er det.

Verdens bedste spil efter min mening.

Så må vi bare glæde os til 2009 hvor der kommer en 2'er;)

efter hva mine kilder siger skulle det kommer her i slutningen af 2008 alså Q4 engang i efterhårdet nogle uger efter GTA IV kommer til PC :roller:

Nice! Kan slet ikke vente.

"The publisher revealed that Gearbox Software's Borderlands (PC, PS3, X360) and 2K Czech's Mafia II (PC, PS3, X360) are positioned for release sometime in Take-Two's 2009 fiscal year, which runs from November 1, 2008 through October 31, 2009."

Så hvis jeg skulle gætte bliver det nok Q1-Q2 næste år.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.