Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 23. juni 2008, 17:12

Hey...

Jeg har lige købt en server til min CSS clan...

Er der nogle måder man kan få den til at poppe længer op på Listen inde på steam? som man kan med ens hjemmesider inde på google hehe...

Måske et dumt spørgsmål, men ja, første gang jeg ahr en server :)

:thumbsup:

3

mandag, 23. juni 2008, 17:50

Ved ikke om du kan få den højere op på listen, for det afhænger jo af hvad hver enkelt spiller har sat den til at dele op efter. F.eks. sætter jeg den altid til at liste de servere med flest spillere på øverst, da jeg syntes det virker dejlig overskueligt.
Men du kan sagtens gøre din server mere indbydende, f.eks. i form af at skrive "No DL", for jeg ved at der en masse spillere (inkl. mig selv) der hader servere med alt muligt ligegyldigt lort på som blot er der for at "gejle" det hele op.
Dur selvfølgelig kun hvis din server ikke har nogle filer man skal til at hente. :P

Taler blot ud fra egen erfaring.

4

mandag, 23. juni 2008, 18:10

Præcis, alt efter spillerens settings hvilke servere der ligger øverst.
Og hvis det er en nogenlunde seriøst klan i har gang i så lad være med at have alt mulig gøgl, det tager som sagt bare tid at downloade. Mani Admin er fint.

5

mandag, 23. juni 2008, 19:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Braindead
Præcis, alt efter spillerens settings hvilke servere der ligger øverst.
Og hvis det er en nogenlunde seriøst klan i har gang i så lad være med at have alt mulig gøgl, det tager som sagt bare tid at downloade. Mani Admin er fint.

Haha "Headshoot" er da det fedeste :crazyeyes:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

6

tirsdag, 24. juni 2008, 13:54

Smider du forresten ikke lige ip'en på din server, så kan det være jeg lige kigger ind.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.