Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 12. juni 2008, 12:20

Jeg har en full epic Rogue på Chromaggus, og lige nu leder jeg efter en Dansk guild til ham som har gang i SCC og TK.. Har intet imod at flytte server, for Chromaggus er helt død.. Tror der er 1 guild på horde siden som har slået første boss ihjel i Sunwell.. Lige før man ikke engang kan finde groups til heroics :boxed:

Her er link til Armory Link Ikke det vildeste gear men skulle være nok til SCC og TK.. Det enten finde en ny guild eller stoppe med WoW.. Som sagt så er vores server, HELT DØD!!

Antec 1200
Corsair 750Watt
Vista x64 Bit SP
Gigabyte GA-P35-DS3L Rev(2.0)
Intel Core 2 Duo E8400 Wolfdale
Manli GeForce 9800 GTX
OCZ Platinum 2 x 2 GB DDR II SDRAM PC2-8000CL5
1x750 GB Samsung Spinpoint 7200Rpm 32 MB Cache

2

tirsdag, 24. juni 2008, 00:14

Du kan prøve at søge ind i min guild - eXplicit - vi er en ren dansk guild, og vi er næsten færdige med SSC og TK.. er lige startet på BT og MH...

Du kan læse mere på www.explicitwow.dk

WoW er ikke et spil, det er en livsstil

3

tirsdag, 24. juni 2008, 16:03

Men jeres recrutering af Rogues er lukket, men kan godt lave en application alligevel hvis der er et lille håb :))

Antec 1200
Corsair 750Watt
Vista x64 Bit SP
Gigabyte GA-P35-DS3L Rev(2.0)
Intel Core 2 Duo E8400 Wolfdale
Manli GeForce 9800 GTX
OCZ Platinum 2 x 2 GB DDR II SDRAM PC2-8000CL5
1x750 GB Samsung Spinpoint 7200Rpm 32 MB Cache

4

onsdag, 2. juli 2008, 09:20

Blot en lille opfølgning....

Roguen kom ind i guilden, og har spillet med ham siden... :clap:

WoW er ikke et spil, det er en livsstil

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.