Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 8. juni 2008, 11:17

Jeg har et 3v3 hold på en af mine chars, med 2000~ personal rating, alle er leavet da vi faktisk lukkede holdet. Men hvis 2 nye joiner og spiller 10 kampe med mig, kan jeg så stadig få point for 2000.

Holdet er naturligvis på det samme som min personal rating.

3

onsdag, 11. juni 2008, 05:12

Ja.. Du kan godt få points fra teamrating.

Problemet er bare at hvis 1 spiller i teamet, har en differance på 150 rating fra Team rating til personlig rating. Så vinder i mellem 1-6 rating, og taber mellem 22-40 rating pr kamp.

det vil sige, at hvis du inviter 2 random personer til at spille 10 kampe, og i taber alle 10, bare for at få points,. så vil i højst sansynligt tabe mellem 220-400 rating på teamet,. Og så ender du med at ha et 1600-1800ish team .. - Så gir det ikke så godt alligevel ..

Hvis i vinder.. 10-60 rating .. Yay! ;)

Skod patch ! :P

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.