Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 5. juni 2008, 21:02

Her er 2 problemer som gør mig syg i hovedet...

pc 1: Intel dual core 1,8
1,5 gb ram
nvidia 7500 LE
win xp pro

pc 2: Intel dual core 2,4
2 gb ram
(helt nyt) asus en9600gt
win xp pro

pc 3: Intel dual core 2,4
2 gb ram
nvidia 8800gts oc
win xp pro (opgraderings udgaven)

Problem 1:

Har installeret TUROK på pc 1 og 2, og der virker det 100%, men på pc 3 giver den lyd men ingen billede... Jeg har testet hz på skærmen men ingen forskell. Nogen ide her?

Problem 2:

Har installeret GRID på pc 3, og det virker 100%, men på pc 1 og 2 går den ikke engang ind i spillet. Den giver mig en fejl og siger at den lukker ned.
Nogen der kan hjælpe mig her?

2

torsdag, 5. juni 2008, 21:21

Har du opdateret alle computerne via windows update??
Ellers vil jeg anbefale at opdatere alle dine drivere og selvfølgelig alle windows opdateringerne... Når du har gjort det kan du vende tilbage igen ;)

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
iPhone 5, iPad 4.

3

søndag, 8. juni 2008, 00:20

Se... pc 1 har ALLE updates, nr 2 har også næsten alle, men bl.a. det nye grafikkort er der ikke noget til (tror jeg) og nummer 3 var helt nyformateret, da det virkede...

Men skal lige give en lille update på situationen... Har egentlig sat pc 1 og 2 sammen via en kvm switch, og da pc 3 blev skifter med pc 2, sagde den samme fejl ved GRID, som gjorde at den ikke ville starte. Men da jeg satte pc 3 til egen skærm og keyboard+mus, så virkede det, så jeg tror at ved GRID var det problemet, men har ikke prøvet med pc 2 endnu. men det forklare stadig ikke problemet med TUROK...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.