Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af dMITIj
ang. Battlelog.
får jeg denne besked "Your account is not allowed to login" når jeg forsøger at logge ind wtf?
Ja, det er fordi du bor i Danmark, så du vil først kunne logge ind @ Battlelog fra det tidspunkt hvor BF3 er officielt launchet i Danmark
Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)
Kan fint logge ind på battlelog ved hjælp af X3N4T3´s guide, man skal bare huske at "lukke" proxy serveren når man er færdig med at spille, ellers er ens internet naturligvis enormt langsomt.
Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70
Oprindeligt indlæg af dasjap
Kan fint logge ind på battlelog ved hjælp af X3N4T3´s guide, man skal bare huske at "lukke" proxy serveren når man er færdig med at spille, ellers er ens internet naturligvis enormt langsomt.
Oprindeligt indlæg af dasjap
Netop... kører fint her også
Jep, jeg brugte den kun til at låse spillet op, efter at den har været inde i spillet første gang er det bare at fjerne den igen
Har også været i gang med singleplayer, men må nok også se at komme i seng
AMD 965BE & Corsair H50 - 2x HD 5870 - ASUS Crosshair IV Formula
G.Skill Ripjaws 4x4GB - Fractal Design Arc Midi - Corsair HX750W
Kingston SSDNow 64GB - Samsung SpinPoint 500GB
2x BenQ 24" - Das Keyboard Model S Ultimate
“Not only do we live among the stars, the stars live within us.”
har også lige gennemført kampagnen, den er udmærket. Grafikken er blødende smuk især inde i byerne, effekterne er outstanding. Det er jo for vildt at du kan se støv der bliver virvlet op fra fødderne når du løber bag en soldater kammerat. Nu glæder jeg mig til multiplayer på torsdag. det bliver så godt, jeg har taget fri så der skal eddername games igennem.
Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
har også lige gennemført kampagnen, den er udmærket. Grafikken er blødende smuk især inde i byerne, effekterne er outstanding. Det er jo for vildt at du kan se støv der bliver virvlet op fra fødderne når du løber bag en soldater kammerat. Nu glæder jeg mig til multiplayer på torsdag. det bliver så godt, jeg har taget fri så der skal eddername games igennem.
Hvorfor spiller du ikke mp i dag?
Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70
Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen
Hvorfor spiller du ikke mp i dag?
Familietid. desuden skal jeg spille med 2 kammerater, og det er sjovest hvis vi starter sammen. De har også taget fri i morgen.
Oprindeligt indlæg af Phoque
Nu har jeg lige prøvet en multiplayer bane, men har ikke min Physical Warfare Package? Nogle der ved hvornår vi får den? Og hvordan?
Oprindeligt indlæg af Phoque
Nu har jeg lige prøvet en multiplayer bane, men har ikke min Physical Warfare Package? Nogle der ved hvornår vi får den? Og hvordan?