Ja, som overskriften siger, så kan vi langt om længe se frem til det andet spil i serien
De har lavet en lille teaser, der er dog ikke tale om noget in game footage.
Tjek den ud på: http://www.crytek.com/games/crysis2/videos/
Håber de satser på mere end bare lave et spil med god grafik, det forrige var svagt på multiplayer-delen, længden af spillet og AI'en fuckede tit imo...
Tja, den trailer fortæller intet. Vil umiddelbart mene det er normalt at en trailer ligesom fortæller hvad spillet indeholder og går ud på. Men det bliver spændende med den nye CryEngine, og se om det har gjort den store forskel fra den gamle.
"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.
Oprindeligt indlæg af pingomann
Tja, den trailer fortæller intet. Vil umiddelbart mene det er normalt at en trailer ligesom fortæller hvad spillet indeholder og går ud på. Men det bliver spændende med den nye CryEngine, og se om det har gjort den store forskel fra den gamle.
Præcis...
Nu er det jo også en Teaser trailer.. meningen er den skal være kort og intetsigende, bare for at pisse os af fordi vi vil ha' mere!
Præcis...
Nu er det jo også en Teaser trailer.. meningen er den skal være kort og intetsigende, bare for at pisse os af fordi vi vil ha' mere!
Ja det har du nok ret i... Lidt ligesom Modern Warfare 2's server. Udover at den rent faktisk sage mere.
sad lige og læste jeres kommentare før jeg så videoen.. og skal da lige love for den er intetsigende.. der er jo knap nok ingame footage med.. kun lige af dragten.. som vi godt kender, fra tidligere..
Præcis...
Ja det har du nok ret i... Lidt ligesom Modern Warfare 2's server. Udover at den rent faktisk sage mere.
Hvis jeg kender Crytek nok, så skal i ikke tvivle på at det bliver grafisk ringere, kun bedre. De har sagt i et interview, at de vil prøve at opnå foto-realistisk grafik.
Det håber jeg sq os.. for det er fandme dejligt at ha et spil, hvor hver gang jeg gennemføre det, kan jeg stadig blive overrasket over grafikken.. for selve gameplayet er jeg ikke vild med.. bare fedt at se det mega gode grafik..
Det er jeg helt enig i, selvom at spillet ikke reelt har nogen god historie, så er det sku sjovt at spille et spil, som kan gøre mig næsten helt høj af den gode grafik.
Jeg glæder mig til at se hvilke standarder Crysis 2 sætter grafisk.
Oprindeligt indlæg af gaming-king
Det håber jeg sq os.. for det er fandme dejligt at ha et spil, hvor hver gang jeg gennemføre det, kan jeg stadig blive overrasket over grafikken.. for selve gameplayet er jeg ikke vild med.. bare fedt at se det mega gode grafik..
har det på samme måde. hele historien og slutningen i crysis er noget direkt BÆ. men grafikken er uovertruffen! og elsker mulighederne man har med våbene og cloack osv. så håber de gør noget mere ud af handlingen i 2'eren...
Coolermaster Cosmos S + NorthQ 650watt modular PSU w. 140mm fan
ASUS P5Q-E + Q9450@3ghz(375fsb)+ 3gb pc8500 ddr2 +Kingston HyperX Fan
BFG GTX 260 Maxcore H2OC (896MB) viewed on Samsung SyncMaster p2450H playing @ 1920x1080
Maxtor 160gb/8mb cache + WD 500gb/16mb cache - both SATA II @7200rpm
GFX & CPU cooled by homemade LC w. D-Tek Fuzion V2, 2.5m^2 Ford Car-rad + xpsc 360 rad
Logitech MX1000 - Windows XP Home 32bit