Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

tirsdag, 27. januar 2009, 10:59

warcraft 3 - klik på tårnene

Ved ikke om det kun er dem jeg kender der gør dette men... klikker i også på tårnene så de bygger hurtigere ??

2

tirsdag, 27. januar 2009, 11:46

SV: warcraft 3 - klik på tårnene

Citeret

Oprindeligt indlæg af Howa
Ved ikke om det kun er dem jeg kender der gør dette men... klikker i også på tårnene så de bygger hurtigere ??

Det er da lige meget om man trykker på tårnene, de bygger da ikke hurtigere af den grund. :boxed:
Asus P8P67 PRO
Asus GTX560Ti 1GB
Intel Core i5 2500K || Corsair H60
Corsiar XMS3 2x4GB 1600MHz
Cooler Master Silent Pro Gold 700W

Playstation 3 320GB
Synology DS211 || 2x Western Digital Green 2TB
Apple iPhone 4S 32GB
Apple TV 2

3

tirsdag, 27. januar 2009, 12:32

SV: SV: warcraft 3 - klik på tårnene

Citeret

Oprindeligt indlæg af LeeFusZ

Citeret

Oprindeligt indlæg af Howa

Det er da lige meget om man trykker på tårnene, de bygger da ikke hurtigere af den grund. :boxed:

nej det ved jeg... men der åbenbart nogen der tror det, også vil jeg vide om nogen herinde også tror de bygger hurtigere :crazyeyes: ?

4

mandag, 16. februar 2009, 13:11

Da jeg var en lille knejt en gang, da gjorde jeg ja. Men ikke mere, for det er jo desideret dumt :P
"Bæver møder slik- og egetræsstang"

- One thing you must remember: The Technoviking doesn't dance to the music. The music dances to

THE TECHNOVIKING!

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement