Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
ved ik 100% hvor den er blevet købt da en af mine amerikanske venner fik/købte en udgave til mig så har ik fået kvittering med bare fået den med posten
ved ik 100% hvor den er blevet købt da en af mine amerikanske venner fik/købte en udgave til mig så har ik fået kvittering med bare fået den med posten
Prøver den lige når jeg kommer hjem fra arbejde.
Okay, det var da en god ven du har der!
Har du fået spillet det?
Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Isse" (23.10.2008, 11:58)
du ka ik bruge Crysis/Crysis: Warhead Benchmark Tool uden at ha hele game installeret, fordi den søger selv efter gamet når den ska bench, el. det gjorde de Benchmark Tool jeg havde
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
du ka ik bruge Crysis/Crysis: Warhead Benchmark Tool uden at ha hele game installeret, fordi den søger selv efter gamet når den ska bench, el. det gjorde de Benchmark Tool jeg havde
Okay
Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder