En bekendt har fået en review kopi til hans Xbox360, og jeg må indrømme at det er virkelig skuffende... Men måske er det bare fordi at jeg mener FPS er skod på konsol..
Men skal da klart prøve det på PC, og før det, kan jeg nok ikke sige min mening
Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2
Jeg proevede det i weekenden til SLAP#16, og ja der er en multiplayer del.
Det var dog paa PS3, saa gad ikke spille saa laenge da saadanne spil (FPS) IMO ikke kan spilles ordentligt paa consol..
Men umiddelbart virkede det som et fedt spil med mange muligheder, og grafikken var ogsaa fin selvom det er paa en PS3, saa til pc er den nok noget bedre
der bliver spurgt hvad han baserer X på.. Da jeg går ud fra at alle kan Youtube en gameplay video, går jeg samtidig ud fra at det ikke er svært at finde ud af hvordan enginen ser ud... Derimod kan det være "svært" at finde ud af om FarCry 2 indeholder multiplayer, som var det andet han spurgte om.
Jeg vælger derfor at svare på den sværere del af spørgsmålet.
Jeg ved godt der er mange spil der har multiplayer, man skulle da have boet under en sten i ca. 25 år for ikke at vide det, da multiplayer spil er ligeså gamle som singleplayer spil storset.. Pong blev udgivet i 1971 af Atari mener jeg
Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2
der bliver spurgt hvad han baserer X på.. Da jeg går ud fra at alle kan Youtube en gameplay video, går jeg samtidig ud fra at det ikke er svært at finde ud af hvordan enginen ser ud... Derimod kan det være "svært" at finde ud af om FarCry 2 indeholder multiplayer, som var det andet han spurgte om.
Jeg vælger derfor at svare på den sværere del af spørgsmålet.
Jeg ved godt der er mange spil der har multiplayer, man skulle da have boet under en sten i ca. 25 år for ikke at vide det, da multiplayer spil er ligeså gamle som singleplayer spil storset.. Pong blev udgivet i 1971 af Atari mener jeg
Det blev udgivet i 1972
Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "RAC" (22.10.2008, 18:08)
Nu har jeg endelig fået min american pre-order wee, hvis spillet går i window mode, kan man kun ALT+Enter bare sådan i ved det til den 24.
Indtil videre synes jeg stadig at Crysis er flottere, og så føles Far Cry 2 bare alt for meget som en dårlig konsol konvertering.
Har sat og leget med grafik settings i et stykke tid nu. Bloom får mit spil til at lagge når man bevæger sig nogle steder. Ikke fps lag, men bare sådan nogle hak. Slår det fra er det bare smooth.
Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "RAC" (23.10.2008, 00:21)
Fik mit igår, og har nu spillet hele natten, og jeg må sige at det er en af de bedste spil jeg har spillet i mange år. Det er virkeligt fedt, både Historien, gameplayet og graffikken simpehthen i top. Jeg har ikke noget dårligt at sige om det overhovedet - Det er simpelthen bare et spil, som passer perfekt til mine "Gaming-behov".
FUCKING NICE SPIL
Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Isse" (23.10.2008, 10:55)