1

søndag, 1. juni 2008, 15:11

Jeg sidder og laver en hjemmeside, hvor jeg inde på siden nede i højre hjørne godt kunne tænke mig en lille gallerioversigt. En række små billeder og et der så bliver lidt større. Jeg har forsøgt med Simple veiwer og andre gallerier, men det er gallerier der står alene og ikke kan integreres i siden.

Håber der er nogen der evt. kan hjælpe med problemet eller har et link til en side der kan hjælpe med problemet ...!`?

2

søndag, 1. juni 2008, 17:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af philip_tel
Jeg sidder og laver en hjemmeside, hvor jeg inde på siden nede i højre hjørne godt kunne tænke mig en lille gallerioversigt. En række små billeder og et der så bliver lidt større. Jeg har forsøgt med Simple veiwer og andre gallerier, men det er gallerier der står alene og ikke kan integreres i siden.

Håber der er nogen der evt. kan hjælpe med problemet eller har et link til en side der kan hjælpe med problemet ...!`?

Simple veiwer kan sagtens smides ind på selve siden.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

3

søndag, 1. juni 2008, 21:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Agerskov

Citeret

Oprindeligt indlæg af philip_tel

Simple veiwer kan sagtens smides ind på selve siden.

Det kan den ja, men det gøres klart bedst, hvis man køber den fulde version.

Synes derimod du skulle kigge lidt på lightbox 2

http://www.lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/

4

torsdag, 5. juni 2008, 19:19

Tak for jeres tilbagemeldinger!

Jeg bruger allerede lightbox. Det skyldes jeg både ville have et galleri på alle siderne samtidig med det kunne åbnes i stort vindue.
Jeg har ordnet det med simpel linking vha. div.

Dog kan jeg ikke få min scrollbar til til at være vandret :S ...
Koden jeg har skrevet er overflow-x: scroll; overflow-y: hidden; i min style. Det virker vertikalt, men ikke horisontalt som den egentlig koder for nu ... ???

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.