1

fredag, 30. maj 2008, 14:19

Hej tweak...
Hvordan får jeg min hjemmeside på google?. Hjemmesiden hedder www.appella.dk

På forhånd tak :D

2

fredag, 30. maj 2008, 14:32

Du kan bede Google om at komme forbi din hjemmeside, men nu kan jeg så pt. ikke lige huske, hvor det gemmer sig.

Ellers er det du skal søge efter SEO (Seach Engine Optimization) eller på dansk, Søgemaskineoptimering.

Dette er med til at give dig en bedre placering på google.

4

fredag, 30. maj 2008, 17:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

Har prøvet det du linker til burger... Men nu kom jeg til at se at det ikke var alle sider der kom ind :rolleyes:

5

lørdag, 31. maj 2008, 01:08

på et eller andet tidspunkt kommer siden ind på google... hvor højt oppe den ligger afhænger så af søgeord eller hvor mange besøgende der har været på siden.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

6

lørdag, 31. maj 2008, 10:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Foxx
på et eller andet tidspunkt kommer siden ind på google... hvor højt oppe den ligger afhænger så af søgeord eller hvor mange besøgende der har været på siden.

Det afhænger egentlig også af en lang række andre ting.

7

søndag, 1. juni 2008, 08:36

Det er en rigtig god ide at hoppe forbi:
http://www.google.com/support/webmasters…py?answer=35769

Sørg for du gør alle de ting, og find så tålmodigheden frem.

En af de ting der helt sikkert skal til er mere indhold, da google går meget op i kvalitet for brugerne, og 2-3 tomme sider kan vist ikke helt betegnes som kvalitet.

Der ligger utroligt meget i en god placering på google, og selv det at blive fuldt indekseret kan være en kamp, og det tager tid

8

søndag, 1. juni 2008, 12:42

Du kunne jo starte med at give din side lidt mere indhold - Som den er nu kan den jo ikke bruges til noget, medmindre man vil se en legetøjshelikopter gå i stykker... :crazyeyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.