Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 29. april 2008, 14:43

Hej

Jeg er ny på denne side, men fik anbefalet den af en kammerat, som sagde der skulle være nogle stabile folk her inde.

Jeg står og er igang med et eksamens projekt i IT, og af en eller anden grund er vores lære af den overbevisning at han har lært os at kode ordenligt asp, og kunne integrere det godt på en side, så siden bliver interaktiv.

Jeg har designet siden sådan nogenlunde, og jeg står nu og skal igang med at kode den.

Det er ikke de helt store features jeg skal have lavet. Men vil lige opremse hvad jeg havde tænkt mig:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jajajajajajajaja" (14.08.2012, 01:32)

2

tirsdag, 29. april 2008, 18:24

Mht. nyhedsbrevet, så har jeg gode erfaringer med dette. Det virker, og er rimelig nemt at tilpasse :)

3

onsdag, 30. april 2008, 09:06

Hvis det er små projekter og evt "bare" skal bruges til skoleprojektet, ser det ud til at være et rigtigt fornuftigt script.

Skal man derimod sende mange mails eller bare ønsker stor stabilitet, så bør man overveje en ekstern service, som fx ebrev eller zoomio. Problemet med at køre den slags på egen server er utallige, bare for at nævne et par... Hvis serveren lige dør kortvarigt så aner du i 9/10 tilfælde ikke hvor mange mails der er blevet sendt ud og så kan du enten undlade at udsende eller spamme dem der allerede har fået den igen. Noget andet er at den slags ofte nemt kan blive fanget i spam filtre, og prof. services arbejder konstant på at sørge for at deres services ikke listes i spamfilter. Nå nok om det...

Jeg ville egentligt bare foreslå at du prøvede på http://www.eksperten.dk/ i stedet for, tror der er lidt større chance for der skulle sidde en asp-nørd derinde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.