1

mandag, 21. april 2008, 22:57

Hej Alle.

Jeg kunne godt tænke mig sådan en rigtig smart fotograf hjemmeside med portfoloi og hele møget.
Desværre er jeg bare en nød til at lave hjemmesider selv, og jeg har ingen penge for tiden.

Jeg har siddet og kigget lidt rundt på nettet, og har også kunnet finde nogen gratis templates. Jeg har bare ikke lige kunnet finde nogen der ramte mine ønsker.

Jeg vil gerne have en der er simpel og minimalistisk. Der skal ikke være andet end bare portfolio, about me og contact me.
Så skal billederne vises forholdsvis store når man er i portfolio.

Kender i et sådant template, eller er jeg nødt til at spendere?

Mvh. Anders.

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

2

tirsdag, 22. april 2008, 09:52

Der findes mange på templatemonster.com der nok kan ramme dine ønsker. Men de er ikke gratis.

Tror du får svært ved at finde noget du bare kan smide ting ind i hvis du ikke har nogen erfaring med hjemmesider (og flash) i forvejen.

Hvis du bestemmer dig for at ville spendere vil jeg gerne komme med et tilbud på en løsning du selv nemt og hurtigt kan opdatere uden kendskab til programmering.

3

tirsdag, 22. april 2008, 22:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gadensgaard
Der findes mange på templatemonster.com der nok kan ramme dine ønsker. Men de er ikke gratis.

Tror du får svært ved at finde noget du bare kan smide ting ind i hvis du ikke har nogen erfaring med hjemmesider (og flash) i forvejen.

Hvis du bestemmer dig for at ville spendere vil jeg gerne komme med et tilbud på en løsning du selv nemt og hurtigt kan opdatere uden kendskab til programmering.

Når du siger et tilbud, hvad menes der så prismæssigt? Jeg er jo fattig studerende, og sparer hvorend jeg kan.

I do not do that thing.

4

tirsdag, 22. april 2008, 22:57

Omkring 5000 for en side som den du nævner (ikke i flash da du skal kende til programmering i flash for at kunne opdatere sådan en løsning).

5

tirsdag, 22. april 2008, 23:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gadensgaard
Omkring 5000 for en side som den du nævner (ikke i flash da du skal kende til programmering i flash for at kunne opdatere sådan en løsning).

Tak for tilbudet, men jeg må desværre erkende at det er en del over det beløb jeg havde regnet med.
Ikke at det er en dyr pris, det er bare mig der er alt for fattig (synes jeg selv).

I do not do that thing.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.