Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. april 2008, 23:20

Mojn alle sammen

jeg er på jagt efter et nyt gratis webhotel da min norske host home.no har været nede i 1-2uger nu, så vil jeg gerne skifte til noget andet, selv om jeg har brugt home.no i en del år nu.

Det må gerne være et sted i norge igen, sidst havde jeg 20mb plads, det var os oki.

jeg er en go til at finde sådan noget på google så vil gerne ha noget hjælp, på forhånd tak. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (09.04.2008, 23:21)

2

torsdag, 10. april 2008, 09:30

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

torsdag, 10. april 2008, 10:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe
www.frac.dk

der har jeg haft engang, og det synes jeg var lort, da det ik virkede det halve af tiden med det man prøvede.

4

torsdag, 10. april 2008, 11:24

hvis du også bruger det til email, så kunne en løsning hvor man betaler lidt penge måske være en bedre ide, de fleste webhoteller hvor man skal ligge lidt penge har for det meste bedre oppetid og så normalt også mere plads.

5

torsdag, 10. april 2008, 12:07

Er det bare en alm. hjemmeside, så kan jeg vist godt afsætte lidt MB og et subdomæne hvis du er interesseret.

6

torsdag, 10. april 2008, 12:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Er det bare en alm. hjemmeside, så kan jeg vist godt afsætte lidt MB og et subdomæne hvis du er interesseret.

ja det er bare en normal hjemmeside Burger, som er i htm/html med css style (Cascading Style Sheet) og så normale jpg, png billeder som os høre med ik så møj andet.

Cyclups nej tak har min dejlige gmail som jeg ik skifter fra :)

7

torsdag, 10. april 2008, 13:51

men hvis jeg kunne få lidt plads og et subdomæne kunne det da være nice nok, så ska jeg bare p.m. dig el. hvordan Burger?

8

torsdag, 10. april 2008, 14:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
men hvis jeg kunne få lidt plads og et subdomæne kunne det da være nice nok, så ska jeg bare p.m. dig el. hvordan Burger?

Yes yes. Send en PM med ønsket subdomæne (domænet er off-topic.dk) og evt. også ønsket adgangskode til FTP adgang, så skal jeg oprette dig og sende de oplysninger du skal bruge tilbage igen.

9

fredag, 11. april 2008, 16:54

Jeg har brugt frac, før. Lige for tiden har det været lidt udstabilt fordi der har været brand i deres server rum. Men der jeg brugte det virkede det da helt fint. Ps man kan også få mail med frac

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.