Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. april 2008, 19:26

Kære TWEAK brugere ;-)

Nu er min shop endelig blevet færdig og derfor vil jeg gerne høre nogle af jeres meninger om den, og så få lidt feedback på den.

Vil gerne høre hvis i finder evt. fejl eller noget.

Navnet er: www.onlineparfume.dk

Glæder mig meget til at høre fra jer.

De bedste hilsner

Nikolaj Bomann Mertz

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nikbomann" (09.04.2008, 19:26)

2

onsdag, 9. april 2008, 20:21

Selve designet er super fedt og enkelt, men logoet ser efter min overbevisning en smule uprofessionelt ud? Online er svært at se, billedet er liiiidt udtværet, men dog nok til det irriterer.
Desuden er skrifttypen på midten af tiden meget lille og jeg måtte næsten ha' brillerne på...

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

3

onsdag, 9. april 2008, 21:34

Det er et meget typisk setup/layout, når det er baseret på Oscommerce. Dermed ikke sagt, at designet nødvendigvis er en skidt ting. Genkendelighed er ganske vigtigt, når det kommer til den slags ;)

På den personlige side, så synes jeg ikke alt for meget om designet.

Derimod har jeg et spørgsmål:

Hvorfor skal jeg handle hos jer og ikke eksempelvis perfumeshop.dk ?

Ellers når det kommer til at købe perfume på nettet, så anvender jeg selv strawberrynet.

4

onsdag, 9. april 2008, 21:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nikbomann
Kære TWEAK brugere ;-)

Nu er min shop endelig blevet færdig og derfor vil jeg gerne høre nogle af jeres meninger om den, og så få lidt feedback på den.

Vil gerne høre hvis i finder evt. fejl eller noget.

Navnet er: www.onlineparfume.dk

Glæder mig meget til at høre fra jer.

De bedste hilsner

Nikolaj Bomann Mertz

Du skal lige ændre din mail adresse i din profil - den er ugyldig.

5

onsdag, 9. april 2008, 21:51

Hvis man sammenligner priserne med Parfumeshop.dk så ligger vi langt lavere end dem, det kan du se på stort set hvert produkt vi handler med. :D Eller prøver vi at have den hurtigste ordrebehandling og service.

Håber du blev overbevist :D

6

onsdag, 9. april 2008, 21:55

Tak for det :D
Emailen er ændret.

7

onsdag, 9. april 2008, 22:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nikbomann
Hvis man sammenligner priserne med Parfumeshop.dk så ligger vi langt lavere end dem, det kan du se på stort set hvert produkt vi handler med. :D Eller prøver vi at have den hurtigste ordrebehandling og service.

Håber du blev overbevist :D

Gratis fragt, så ville det hjælpe ;)

Har så dog kun handlet en gang hos Perfumeshop, og var ikke pisse vild med deres service må jeg dog indrømme.

Men som nævnt, så handler jeg parfume hos Strawberrynet. Godt nok en forholdsvis lang leveringstid, grundet told, hvilken man så får tilbage af firmaet. Derimod så svarer de fantastisk hurtigt pr. mail - til trods for, at de ikke ligger i DK.

Men hvis i kan holde et højt niveau med at besvarer folks email og generelt have en god kommunikation med kunderne, så vil i nå langt ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (09.04.2008, 22:00)

8

onsdag, 9. april 2008, 23:17

Vi tilbyder også gratis fragt for over 500 kr. 500 kr. lyder som meget, men det er faktisk kun 2 parfumer, så betaler vi fragten :D

9

lørdag, 12. april 2008, 22:32

jeg vil give Zjapper ret i at logoet kunne have været af bedre kvalitet.

derudover synes jeg at det er en ok side, hvor det er let at skabe sig et overblik. Jeg kan godt lide den lille rubrik med 'andmeldelser', det er en god måde at sælge nye produkter på, og det er rart at kunne læse en beskrivelse om de nye parfumer, når man nu ikke kan dufte dem selv.

men jeg vil sige at layoutet skal gøres lidt mere indbydende. måske du kunne definere lidt mere i dit layout, hvem du taler til?

10

mandag, 28. april 2008, 09:21

Jeg synes siden er ganske fin, dog ville det være godt hvis niveu 1 i menuen var enten en anden farve i bg eller størrer tekst iforhold til niveu 2 i menuen

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
1x Corsair TX V2 850W PSU

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.