Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 7. april 2008, 11:18

Hej alle,

Jeg skal bruge en som kan bygge en hjemmeside til mig !!! Det er lidt kompliceret og skal indhold bland andet også et database hvor folk kan tilmelde sig og opdatere det...
Nogen som kan hjælper mig ??? ... eller kender nogen som kan gøre det.
Tak for hjælp

3

mandag, 7. april 2008, 12:12

Ikke nogen vennetjeneste.... jeg ved godt at det koster, specielt med database osv..

4

mandag, 7. april 2008, 16:44

nu er det ikke særlig svært med en database, men det at skulle trække ting ind og ud af databasen kan godt løbe ind i en del kode. men det er koden der tager tid at lave

5

mandag, 7. april 2008, 18:42

Prøv og forklar lidt mere hvad du vil have

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

6

tirsdag, 8. april 2008, 00:13

Det skal være et hjemmeside for vinkender og vin samler, hvor medlemer kan lave et vinliste på nettet, bedømmer vinene, bytte flasker og skriv med andre medlemmer..... :cheers:

7

tirsdag, 8. april 2008, 22:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af mascarpa
Det skal være et hjemmeside for vinkender og vin samler, hvor medlemer kan lave et vinliste på nettet, bedømmer vinene, bytte flasker og skriv med andre medlemmer..... :cheers:

Hvor meget regner du med at give for det?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

8

onsdag, 9. april 2008, 01:55

Jeg ved det ikke... hvor meget regner du at det kommer til at koste mig ?!

9

onsdag, 9. april 2008, 15:25

Jeg vil skyde på 10-20k afhængig af hvem du får til det (i en opensource løsning) skal det laves fra bunden kan det løbe meget højere op.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.