1

mandag, 31. marts 2008, 19:00

Hey alle tweakere.

Jeg skal i forbindelse med mit 3. års IT projekt lave en hjemmeside, men en lille shop til. Jeg har lavet det meste men mangler et sted jeg kan hoste det.

Min lærer har fortalt at det vil være meget nemmere for censor hvis han/hun ikke skulle pakke filerne op i en apache server eller lign, men derimod bare klikke sig ind på en hjemmeside.

Jeg skal låne/leje (helst den første) lidt plads et sted jeg kan hoste den, en måneds tid. PHP administration er ikke min stærke side, dog kan jeg programmere det en smule. Det skal være så min censor bare kan trykke en adresse som "http://eksempel.dk/eksempel/" og så komme ind på den.

Håber i kan hjælpe.

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

2

mandag, 31. marts 2008, 19:27

Jeg har en Apache server du da godt kan få et sub domæne på 1 mdr tid. Har du selv et domæne navn der skal pege, eller skal du ha et sub domæne navn af mig ?

3

mandag, 31. marts 2008, 21:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af jst
Jeg har en Apache server du da godt kan få et sub domæne på 1 mdr tid. Har du selv et domæne navn der skal pege, eller skal du ha et sub domæne navn af mig ?

Lyder sgu lækkert :D Et subdomæne ville være perfekt, men har du en mail til messenger, så vi kan snakkes ved?

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

4

torsdag, 3. april 2008, 16:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af betaboy

Citeret

Oprindeligt indlæg af jst

Lyder sgu lækkert :D Et subdomæne ville være perfekt, men har du en mail til messenger, så vi kan snakkes ved?

jst (a) bll . dk

Mvh. Jan

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.