Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 22. marts 2008, 14:47

Hej jeg er gået igang med at lave et nyt design til min hjemmeside. Hjemmesiden går ud på at man kan uploade sine wordfiler(kort sagt ;) ) Selve designet er faktisk færdigt, jeg mangler bare at indsætte noget php kode og så lave sprogvalgs siden Så er jeg bare støt på det problem at jeg mangler lidt ide'er til at få den side til at se prof' ud. Jeg har forsøgt mig lidt med nogle flag men syntes selv det ser dumt ud. Har i nogle ide'er til hvordan man kan gøre det her? eventuel noget automatisk vider stilling? (vil dog helst slippe for det)
ps. min side er: http://www.svend.bloody-skull.com/dansk/ (dansk version, siden er ret ubrugelig pt. :ohmy: )
mvh - Svend

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Svend" (22.03.2008, 14:48)

2

søndag, 23. marts 2008, 09:36

Ellers kan du indstallere en CMS og smide et multisprogsmodul på.
Jeg har for eksempel lavet det på www.moerkledet.dk hvor du bare vælger sprog ved at klikke på et flag. Den side er lavet i Joomla og med JoomFish til at styre sprogene.

3

søndag, 23. marts 2008, 12:22

Tak for hjælpen. Så vil jeg da prøve at få "bikset" nogle flotte flag sammen inde i coreldraw 8)

4

søndag, 23. marts 2008, 12:26

I stedet for selv at lave dem, kunne du måske være heldig at finde nogen her.

5

søndag, 23. marts 2008, 12:30

Vælger du CMS løsingen er flagene allerede med hvis du da vil bruge de samme som jeg har gjort på den side ;).. De kan selvfølgelig også skiftes ud med andre flag efter eget valg.

6

søndag, 23. marts 2008, 12:57

Tak for hjælpen xD jeg er godt igang med de flag nu ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.