Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 21. marts 2008, 16:11

Hej jeg er igang med at lave et website der omhandler hjemmebiografer.

Nåh men mit forum adskiller sig temlig meget fra hovedwebsiden, sådan rent grafisk. Men betyder det noget eller skal jeg lave noget der ligger tætter op ad hoveddesignet ? Jeg er selv i trivl, på den ene side synes jeg at forummet er blevet rimlig fedt, og det betyder vel ikke så meget det adskiller sig, på den anden side var det måske bedst det lå noget tættere på hoveddesignet, så man ikke får fornemmelsen af at komme ind på en helt anden hjemmeside ??
Hvad synes i jeg skal gøre ?

www.bigpic.dk

Mvh.

Mikkel

If I knew where I was going, I would allready be there.

2

fredag, 21. marts 2008, 17:19

Når du nu spørger, så syntes jeg det skifter for voldsomt fra et pænt blåt layout til sort, der mangler sammenhæng ja.
En anden ting der undrer mig er at det er et dansk doamine men teksten er på engelsk, er der en grund til det?

3

fredag, 21. marts 2008, 18:36

Ja jeg er igang med at ændre det .
Regner også med at finde en ny com. adresse, sitet er ændret til at skulle være på engelsk, derfor :)

If I knew where I was going, I would allready be there.

4

lørdag, 22. marts 2008, 11:50

Den ser rimelig god ud, men jeg syntes der mangler lidt sammenhænd i de forskellige sider, det er efter min mening vigtigt at selve layoutet ikke rykker sig til siden men kun nedad, men den bliver nemlig lidt bredere og den anden vej på de forskellige links, og så er der forummet, farverne passer, men hvis det skal være perfekt skal der også et skin til på forummet så det ligner resten af layoutet.
Og så skal der lige laves om på de forskellige baggrundsbilleder, det ser ikke så proffesionelt ud når man kan se at billederne er komprimeret meget i .jpg man kan nemlig se (hvad man nu kalder det) artifacts eller sådan noget i farve fordi de er komprimeret.

5

lørdag, 22. marts 2008, 15:24

For guds skyld skift skrift type

Der skal ikke være fødder på hjemmesider

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.