Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 11. marts 2008, 14:06

Hej Eksperter.

Jeg har lavet designet til Jokecentralen og er meget interesseret i hvad I synes om det.

Jeg vil gerne have I bedømmer det ud fra designet, farvevalgene, navigationen og overskueligheden etc.

Jeg har prøvet at lave det lidt retro, så lad mig endelig høre hvad I synes.

Kan ses på:
Jokecentralen

På forhånd tak.

Vh Allan

\\ Allan - www.allanallan.dk/jokes

2

tirsdag, 11. marts 2008, 14:16

Jeg kan simpelthen ikke lide designet, synes bare ikke elementerne spiller sammen med baggrunden.

Du kunne drage stor fordel af et tabelløst design. Her tænker jeg på selve strukturen af siden. Læs mere om det: http://www.hotdesign.com/seybold/index.html

Det er godt nok, at man kan se, hvad man har valgt i menuen mm.

Det er sådan lige kort, hvad jeg har at sige.

3

tirsdag, 11. marts 2008, 16:37

Synes da du har grund designet til en god hjemmeside meen

http://peecee.dk/uploads/032008/kritik.jpg

hov glemte lige noget:
Større skrift på menuerne
Evt. lidt "sej" effekt over det :P
Lige nu ligner de lidt de reklamer man kan få fra google ads

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

4

tirsdag, 11. marts 2008, 20:39

Jeg synes at siden er for uoverskuelig da der ikke er nogen sammenhæng i designet.
Hvis du gjorde det at give tabellerne den samme farve. istedet for den baggrund du har valgt!

Prøv at forkuser på at gøre din side så overskuelig og enkel så muligt i stedet for for meget design.

Held og Lykke med det! :crazyeyes:

5

onsdag, 12. marts 2008, 14:35

Kiggede lige kort rundt, og blev konstant mødt a google reklamer, så hoppede af igen

6

torsdag, 13. marts 2008, 09:59

Hej og tak for al kritikken.

Jeg prøver at gå det igennem kronologist.

Macimuz: Jeg skal også have den over i CSS på et tidspunkt, jeg har bare ikke sat mig ind i det endnu og så er man jo nogle gange tilbøjelig til at bruge det "gode" gamle, og i denne sammenhæng er det mere designet og inde´holder der er til bedømmelse.
Men ikke dernede sagt du ikke har ret.

Dumpen: Dejligt at se du har taget dig tid til at lave et screendump etc. Du skriver du ikke synes topbanneret ikke passer ind. Der det farverne, grafikken, teksten eller noget helt andet, og hvad ville evt. passe bedre ind.
En anden baggrund. Før var der er forskellige BG for hver hovedside, men det for forvirrende, og jeg synes denne træ BG passede bedst. Men hvilken kunne det ellers være?
Jeg er ikke sikker på jeg forstå dit pilesystem, er det meningen du synes det hele skal rykkes sammen?

Casper: Jeg er ikke sikker på jeg forstår dig helt. Men du tabeller skal være træfarvet eller en anden BG.
Jeg har egentlig "tilladt" mig selv at lave dette design mere afslappet og rodet, da det er en blandig af humor og hygge og som sagt lavet i dette retro design, hvis man ændre det for meget, så kommer det til at ligne alt andet for meget synes jeg.

MrFlash: Jeg er ked af at høre du fravalgte siden da der er google ads. Jeg håber da indholdet er mere interessant og jeg har ellers prøvet at begrænse dem til den venstre side.

ALLE ER SELVFØLGELIG MEGET VELKOMMEN TIL STADIG AT KOMME MED RIS OG ROS.
Jokecentralen

På forhånd tak.

Vh Allan

7

torsdag, 13. marts 2008, 10:38

Ja, det er meningen det hele skal rykkes sammen

Mht. banneret så var det mere at blomster ikke rigtig passer ind til et humor site :P

Baggrundsbilledet skal skam heller ikke ændres på hver side, men det er bare hvidt og så træ panel passer altså ikke sammen

Prøv med en lysegrå (Se om du kan finde noget her: http://colorblender.com eller kig på tweak)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

8

torsdag, 13. marts 2008, 11:44

Ja det kan godt være at en grå eller cremefarvet passer bedre ind. Det er bestem værd at prøve.

Ang bannerne så er der jo flere forskellige og ja også blomster eller planter. De er så lavet da de passede til de forskellige baggrunde der var på før. Så de skal nok redigeres lidt.

Måske skulle jeg også bruge nogle af de farver fra banneret nede i selve indholdet.

\\ Allan - www.allanallan.dk/jokes

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.