Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 7. marts 2008, 11:22

Jeg skulle opdatere forummet til 2.0.0.23 hvor den der efter siger dette:

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@rdsf.dk and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Derefter prøvede jeg en anden version 3.0.0 hvor den siger det samme, er der en som kan guide mig til at få rettet op på alt dette, så vi kan bruge forummet igen.

INTEL i7 3610QM
8 GB DDR3
250 SSD Harddisk
GTX 675m

3

fredag, 7. marts 2008, 13:12

Som overskiften siger PHP, ved ikke andet ;) det er samme type forum som www.hbforum.dk
eller www.airsoftzone.dk/community/

INTEL i7 3610QM
8 GB DDR3
250 SSD Harddisk
GTX 675m

4

fredag, 7. marts 2008, 14:35

Det er vigtigt du uddyber det mest muligt for ellers har man ikke den fjerneste chance for at komme med nogle inputs.

Mange ting er kode i PHP, så det er ikke bare nok at vide.

5

fredag, 7. marts 2008, 14:45

Ser ud til at være phpBB

Men den fejl du får ligner mere end CGI eller htaccess fejl end det gør en PHP fejl, har du evt en htaccess fil liggende? hvis ja, prøv at fjerne den

6

fredag, 7. marts 2008, 15:36

Det kan være mange ting...

Tjek i første omgang .htaccess filen og konfigurations filen...

7

fredag, 7. marts 2008, 16:26

holy-me du skal lige rette din signatur, da den er for høj. Du kan læse her hvor høj den må være.

8

lørdag, 8. marts 2008, 19:38

Så er det ordnet med signatur, prøver lige at tjekke det andet om der er de filer. Hvis jeg ikke lige kan rette det op, er der så muligvis en god sjæl som kan logge sig ind på Domainet og ordne det for mig :)

INTEL i7 3610QM
8 GB DDR3
250 SSD Harddisk
GTX 675m

9

lørdag, 8. marts 2008, 19:42

Nu har jeg så fundet den .htaccess og slettet den, nu melder den ikke fejl, men kommer i stedet med en tom side.

Edit: er der muligvis en som kan kontakte mig på msn og lige få oplysningerne til at logge sig ind og muligvis redde tabet :)

INTEL i7 3610QM
8 GB DDR3
250 SSD Harddisk
GTX 675m

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "holy-me" (08.03.2008, 19:46)

10

lørdag, 8. marts 2008, 21:40

fik det ordnet da jeg slettede alt og satte nyt ind og slettet .hcaccess igen :)

INTEL i7 3610QM
8 GB DDR3
250 SSD Harddisk
GTX 675m

11

tirsdag, 11. marts 2008, 13:43

Nu har jeg så fået ordnet forummet, problemet ligger nu i, når man skriver et indlæg melder den fejl når man så skal se det igen.

INTEL i7 3610QM
8 GB DDR3
250 SSD Harddisk
GTX 675m

Seneste tests og artikler

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Galaxy TabQ på 7 tommer lanceret

Samsung er parat til at sende
Læs Mere

0

Apple iPhone 6 får NFC og WiFi med 802.11ac

Der har været rygter om at den
Læs Mere

0

Fed 37 minutter lang Rainbow Six: Siege Multiplayer Gameplay video

Der er kommet en næsten 40 min
Læs Mere

5

Tweak.dk søger hardwareskribent

Så er det nu, hvis du vil om b
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.