1

mandag, 3. marts 2008, 22:37

Så er min tålmodighed brugt op! Jeg har i lang tid holdt hånden over Needhost, men nu er det slut!

En nedetid på over 50% på min side i løbet af de sidste 7 dage, databaser der ikke fungere rigtigt og et control panel der kun fungere halt, har fået bægeret til af flyde over... :pokey:

Nu er spørgsmålet så bare hvilken webhost i kan anbefale.

Har søgt i forrummet, men besluttede at sprøge alligevel, da tingene kan ændre sig hurtigt.

Jeg har selv kig på one.com, men kan de anbefales?

:rules:

2

tirsdag, 4. marts 2008, 07:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Xdreamer
Jeg har selv kig på one.com, men kan de anbefales?

Har selv brugt dem til 2-3 sites, og det kører somregel ok, og deres support har også været ok når den skulle bruges. Gennem de 2-3 år jeg har haft sider ved one.com har der ikke været meget nedetid (lige med undtagelse af de sidste 7 dage, hvor de har haft alvorlige databaseproblemer, men det ser dog ud til at være løst).

En af udlemperne er klart at man ikke har meget at skulle have sagt opsætnings-mæssigt (er selv begyndt at lede efter hotel, hvor der kan "pilles" lidt mere), tidligere har one's webmail også være rigtigt elendigt, men de skulle vidst have rettet op på det (med et nyt webmailsystem, som nu også kan bruge FF!?).

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jacobask" (04.03.2008, 07:15)

3

tirsdag, 4. marts 2008, 13:58

Personligt kan jeg kun anbefale unoeuro. Billige, god hastighed, og god mailsupport (manglende telefonsupport er vel med til at give den lave pris ;)).

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

4

tirsdag, 4. marts 2008, 14:06

Min stemme ligger også på Unoeuro, især efter de har fået mulighed for Cron Jobs.

Ligeledes er deres support i top, backup fungerer (fandt jeg ud af) ganske fint, kunne endda bede om at få backuppen fra en given dato selvom det næsten var en uge senere, så var ganske imponeret

5

tirsdag, 4. marts 2008, 21:29

Må også lade min stemme falde på Unoeuro.

Har et par domæner og sites hos dem, som altid har fungeret upåklageligt.

På arbejde bruger vi 123hotel som nu hedder Curanet. Dette er egentlig samme firma som Unoeuro, og her er de ligeledes fine at have med at gøre.

6

onsdag, 5. marts 2008, 19:14

Yep UnoEuro er fantastisk

Jeg skrev til dem på deres support klokken 8:15 cirka og fik svar 8:20

Det dælme imponerende

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

7

torsdag, 13. marts 2008, 14:54

jeg har selv to webhoteller hos one.com, har til dags dato ikke haft problemer med dem..

Hvis man mangler noget hjælp eller info har de deres online chat på både eng og dansk, synes de har utrolig godt styr på deres ting og har fin administrations menu.

Jeg synes helt klart det pengene værd. :9xo

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=14515&sid=[/IMG]

8

torsdag, 13. marts 2008, 15:12

Jeg har Surftown som jeg syntes er rigtig gode, de har dog sat prisen lidt i været så man nu skal af med 285kr. pr år for deres mindste webhotel (10GB plads), det er rigtig rigtig lang tid siden at jeg har oplevet nedetid hos dem og de har også god support.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.