Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 23. februar 2008, 17:59

Hejsa

Jeg er endelig blevet færdig med min ferie portal nemlig www.ferie-galleriet.dk jeg håber i vil give noget feedback og evt oprette jer som brugere og hjælpe med noget aktivitet.

mvh Thomas.

Intel e6400
Geforce 7800 gtx
1 Gb ddr2 ram

Hilsen Thomas

2

lørdag, 23. februar 2008, 18:11

Ser ret professionelt ud det der :9xo
Fine farver, og overskueligt.

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

3

søndag, 24. februar 2008, 11:18

Flot hjemmeside(forside, så ikke andet).
Men synes jeg har set designet før.

Og jeg synes at baggrunden skulle være et rigtigt billeder(en tropisk strand fra et eller andet sted) istedet for det der tegnede noget.

4

søndag, 24. februar 2008, 14:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af fredek
Flot hjemmeside(forside, så ikke andet).
Men synes jeg har set designet før.

Og jeg synes at baggrunden skulle være et rigtigt billeder(en tropisk strand fra et eller andet sted) istedet for det der tegnede noget.

Det med baggruden er en dum idé, hvis du spørger mig. Det kommer til at fylde for meget, hvis også billedet skal se godt ud. Derfor synes jeg denne idé er væsentlig bedre.

Synes ikke sitet er helt overskueligt nok, og synes 3d-effekterne er en tand for overdrevne til min smag.

Men skal nok prøve at komme med en bedre uddybelse, når jeg kommer hjem til min egen computer.

5

søndag, 24. februar 2008, 17:15

1. Ved første øjekast har vi med en flot hjemmeside at gøre. Farverne er helt fine og spiller fint sammen. Men siden bliver desværre alt for hurtig overskuelig at kigge på. Jeg kan godt anskue hovednavigationen mv., men de mange elementer gør det ikke overskueligt. Jeg savner luft imellem tingene. Ja måske færre ting? Samtidig er jeg ikke helt vild med 3d-effekterne, som er lidt for overgearet til min smag.

2. Jeg kan også se, at siden er bygget op i tabeller, hvor du her kunne have draget stor fordel af "Div'er". Tabeller er ikke det søgemaskinerne elsker allermest i verden. Tabeller skal og bør kun bruges til tabulære data. De har aldrig været tiltænkt som brug til designstrukturen. Jeg har vedhæftet et lille link her, så giver en god gennemgang af hvorfor ;)

http://www.hotdesign.com/seybold/index.html

3. En lille detaljer er, at logoet godt må være klikbart, således det peger tilbage til forsiden. Dog skal det siges, at logoet er rigtig flot ;)

6

søndag, 24. februar 2008, 23:23

Hejsa takker for feedback, vil vudere tingene :).

Intel e6400
Geforce 7800 gtx
1 Gb ddr2 ram

Hilsen Thomas

7

mandag, 25. februar 2008, 04:08

en god ting, men savner at man inden man begynder at navigere rundt osv kan se under hvilke vilkår man kan bruge det...fx er der betaling på nogle ydelser osv..et glimrende modsvar til facebook umiddelbart...list mere privat og uden alt det ekstra rekvalme osv ...

Asus Rampage RoG x48, QX9770 @ 3,6ghz, pc8000/8500/ 4*2Gb, Seasonic 750W PSU,
Sapphire R9 270X 4GB OC Corsair H80, orthos stable 24/7.

8

mandag, 25. februar 2008, 17:31

Jeg synes også siden ser rigtig flot ud men som der er blevet skrevet før med den bagrund synes jeg det flyder sammen og jeg bliver lidt ukoncentreret men ellers ser det rigtig godt ud!

Flot lavet!!

9

tirsdag, 26. februar 2008, 01:23

HEjsa, ja den flyder lidt sammen, men når der kommer indhold på hjælper det sku! :D. modsvar til facebook arrh, det her er en ferieportal:D.

Intel e6400
Geforce 7800 gtx
1 Gb ddr2 ram

Hilsen Thomas

Seneste tests og artikler

1

Silverstone Raven RV05

Så er tiden kommet til, at vi
Læs Mere

0

Cooltek W1 - Window Black

De sidste par kabinetter, vi h
Læs Mere

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Her er ASRock X99 Extreme6 LGA 2011 bundkortet

ASRock viser nu deres X99 Extr
Læs Mere

2

AMD er på vej med to nye FX processorer

AMD forbereder to ny FX serie
Læs Mere

0

ASUS Essence III har fået en EISA European USB DAC 2014-2015 Award

ASUS har i dag annonceret at d
Læs Mere

0

Ny ASUS RT-AC87U AC2400 Dual-Band Gigabit Wireless Router

ASUS har annonceret RT-AC87U,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.