21

mandag, 18. februar 2008, 23:43

Ikke en side der på nogen måde fanger mig..

Både designet og konceptet rammer mig ikke.. gider ikke diskutere spil, Hardware snakker jeg om her, og ja, har bruger på så mange forums efterhånden, men bruger kun Tweak, HWT og XS.. Kan ikke huske de andre :)

HEJ! :D

22

tirsdag, 19. februar 2008, 13:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Black_Angel
Men asgerbj. du vil vel ikke have en clan på 4000 spillere?

Nej, men hvis 4000 læser mit indlæg er der større chance for at flere svarer, og større chance for at finde dem man gerne vil have med.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

23

onsdag, 20. februar 2008, 15:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tha Priest
Som mange også nævner så er designet alt alt for mørk. Jeg mener at have lært det er mest hensigtsmæssigt at mørk tekst på en lys baggrund - ved ikke om der er nogen der kan tilsutte sig det?

I hvert fald syntes jeg det er langt mere anstrengende at sidde at læse.

Dette kan man ændre under sin profil til en lys baggrund med mørk tekst...

B_A

24

lørdag, 23. februar 2008, 13:14

Lidt kritik til menuen, hvorfor er der ! nogen steder, når der ikke er andre steder? fx:

Forsiden
Debat Forum!
Nyheder!
Blog!
Links!
Kontakt os!
Søg
Clanroyal
Administrator

Altid sørg for at køre den samme stil igennem sådan noget. :)

Administrator linket kan du også lige så godt fjerne, der er ingen grund til at det er der - det er vel en meget begrænset udvalgt gruppe der skal bruge det link, så er det vel ikke så svært at skrive gamerforum.dk/cms/administrator ?

Jeg er meget i mod jeres farvevalg i design - hvor mange store sider ser du med de farver nu til dags? For 5 år siden - der var der en del i de farver, men nu er trenden at det skal være ret lyst.

Den der event kalender, den skal I også have ordet noget med rammerne på - ser ikke just godt ud i mine øjne.

Jeres OPML feed virker ikke - hvad det så end er...

I har godt nok mange links på jeres links side.

Prøv at trykke på Kontakt os!, hvad er det for et sample image?

Synes at forum oversigten er lidt rodet... hvad med at sætte tingene i alfabetisk rækkefølge, og droppe den brede forum bjælke der kommer mellem alle kategorierne? Det ville være bedre med nogle mindre tabeller, og så der var et lille mellemrum i mellem dem - vil være meget roligere for øjet at kigge på.

Kan godt lide at jeres nyheder er skrevet af webmaster - hvem skulle det ellers være, hvis det ikke var en Webmaster?

Det var min mening....

Desuden bør du læse http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid= punkt 5

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (23.02.2008, 13:17)

25

onsdag, 27. februar 2008, 10:25

Først - tak for jeres kritik, det er blevet taget til os, og vi har nu fået designet et ny forside på vores site. Der mangler stadigvæk lidt småting (logoet er lidt for mørkt osv)

Vi skal herefter havde lavet et design til forummet som passer til forsiden.

Men hvad syntes i om forsiden nu, kom gerne med god konstruktiv kritik som i gjorde til det gamle..

Tak for jeres input :)

Vh
Jan - Webmaster @ Gamerforum.dk

www.gamerforum.dk

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.