Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. februar 2008, 14:49

Hey alle på Tweak...
Jeg er medlem af et forum med navnet www.gamerforum.dk som omhandler gaming. Vi leder efter medlemmer som vil være en del af sitet og være aktive, så tjek siden ud og bliv medlem i dag :)

M.V.H

B_A

2

lørdag, 16. februar 2008, 16:16

Hey, B_A, det er mig soNarY...
Det er fedt du gider reklamere for Gamerforum
Fortsæt det go'e arbejde!

Og alle der ser denne tråd, og tænker:
Kan Gamerforum.dk virkelig være så godt?
JA, det kan det! Kom ind og kig på det fedeste forum i Danmark, kun om gaming!

mvh soNarY, Gamerforum.dk...

Gaming Grej:
Logitech G11 Gaming Keyboard
Logitech G9 Laser Gaming Mouse
SteelSeries S&S Mouse Pad

3

lørdag, 16. februar 2008, 16:48

Synes ikke det ser ret indbydende ud når man har tweak.dk :clap:

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

4

lørdag, 16. februar 2008, 17:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af asgerbj
Synes ikke det ser ret indbydende ud når man har tweak.dk :clap:

Mine øjne!!!!..

For mørkt, For kedeligt, Jeg er ikke over tretten [SIZE=7](heldigvis :D)[/SIZE]

5

lørdag, 16. februar 2008, 17:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af fredek
Jeg er ikke over tretten

Du kan stadigvæk oprette bruger selvom du ikke er over tretten år.

2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

6

lørdag, 16. februar 2008, 18:26

Man kan snyde.

Der stod at jeg skulle være over tretten da jeg "tilmeldte" mig.

7

lørdag, 16. februar 2008, 19:01

Jeg synes nu i skulle kigge derind og se hvad vi har gang i. designet kan vi altid lave om på, men jeg synes det er fint i siger det asgerbj og fredek, så kan vi jo lave lidt om på det måske...

For det andet er forummet jo først startet op sidst i 2007, så derfor reklamerer vi for det for at gøre det meget bedre... håber i lige vil kigge på det en ekstra gang og se hvad der sker der inde :)

M.V.H

B_A

8

lørdag, 16. februar 2008, 19:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Black_Angel
Jeg synes nu i skulle kigge derind og se hvad vi har gang i. designet kan vi altid lave om på, men jeg synes det er fint i siger det asgerbj og fredek, så kan vi jo lave lidt om på det måske...

Det er skam ikke designet på siden jeg omtaler, jeg synes bare ikke at gider at være en del af forummet.

Er mere tilhænger af forums der giver 100% god support og diskution på et enkelt spil istedet for et forum for 400 forskellige spil til alle mulige forskellige konsoller.

2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

9

lørdag, 16. februar 2008, 19:59

Okay. det er self. i orden.

Må jeg så have lov at spørge hvorfor du er bruger her på Tweak.? :)

B_A

10

lørdag, 16. februar 2008, 20:22

Citeret

Okay. det er self. i orden.

Må jeg så have lov at spørge hvorfor du er bruger her på Tweak.? :)

B_A

Fordi på tweak kan man få hurtige svar og feedback på hjemmesider, grafik og hurtig update på film. Da jeg ikke er ekspert i disse områder synes jeg at et hurtigt overblik som på tweak er dejligt.

Men hvis jeg nu skriver at jeg har problemer med at update min client i blabla fordi jeg får en error 24321 så er det nok muligt at jeg får mere hjælp på de rigtige forums. Ellers hvis jeg søger medlemmer til mit hold, i et spil, er det da klart at foretrække et forum hvor der sidder 4000 som kun er derinde efter det spil, end 1000 hvor kun 10% spiller spillet.

2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

11

lørdag, 16. februar 2008, 21:23

100% rigtigt det du siger...

Jeg tænkte bare at Tweak handler jo ikke kun om ét spil. jeg troede du mente at du kun ville være medlem af en side som kun omhandlede et spil. misforståelse :)
Men det der kunne være en hjælp ved gamerforum er at du kan spørge om alt lige fra X-Box til Nintendo Wii. Der er ingen grænser for hvad du kan spørge om, bare det handler om gaming...

Men asgerbj. du vil vel ikke have en clan på 4000 spillere?

M.V.H

B_A

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Black_Angel" (16.02.2008, 21:25)

12

lørdag, 16. februar 2008, 21:56

Så kritik.

Citeret

Jeg synes i skal have et lidt lysere design siden jeg hurtigt bliver træt af det mørke.

Citeret

Der mangler noget. Et eller andet der fanger en. Ved ikke hvad men der mangler bare et eller andet.

Citeret

Åhh... Nej. Paypal Donate. Hader når jeg ser det lille skilt. Jeg forventer ikke at det tages væk(de skal jo tjene penge)men NEJ!!! det passer IKKE til sidens design.

Citeret

Tilmeld? Tilmeld til hvad er nyhedsbrev? Kald det noget andet. "Opret Bruger" for eksempel.

Citeret

Hvorfor er der en hvid baggrund ved smiley'en på forsiden?

Citeret

Call Of Duty 1, 2, 3? Hvor er 4'eren?

Husk jeg mener dette konstruktivt.

Der Kommer Mer.....

Dette indlæg er blevet redigeret 5 gange, senest redigeret af "fredek" (16.02.2008, 22:14)

13

søndag, 17. februar 2008, 00:40

Det er altid godt med kritik, så kan alt jo laves bedre? :D

Gaming Grej:
Logitech G11 Gaming Keyboard
Logitech G9 Laser Gaming Mouse
SteelSeries S&S Mouse Pad

14

søndag, 17. februar 2008, 01:18

Citeret

Så kritik.

Citeret

Jeg synes i skal have et lidt lysere design siden jeg hurtigt bliver træt af det mørke.

Citeret

Der mangler noget. Et eller andet der fanger en. Ved ikke hvad men der mangler bare et eller andet.

Citeret

Åhh... Nej. Paypal Donate. Hader når jeg ser det lille skilt. Jeg forventer ikke at det tages væk(de skal jo tjene penge)men NEJ!!! det passer IKKE til sidens design.

Citeret

Tilmeld? Tilmeld til hvad er nyhedsbrev? Kald det noget andet. "Opret Bruger" for eksempel.

Citeret

Citeret

Der Kommer Mer.....

Fint med kritikken. dog vil jeg lige sige et par ting. Du kan ændre designet så det bliver lysere eller helt hvidt.

Jeg arbejder på endnu et design og der er netop noget der fanger en.

Paypal logoet kan vi måske få til at passe til designet. jeg ved du vil have det væk, men det kan ikke lade sig gøre :)

Tilmeld. Fint du skriver det. det skal jeg se om vi kan få lavet om til opret bruger eller blive medlem.

Smileyen er en lille ting skulle jeg mene :P

COD4 kommer på listen....

Kom bare med mere, men det ville være feder hvis du oprettede en bruger og lavede en tråd med dette på www.gamerforum.dk...

M.V.H

B_A

15

søndag, 17. februar 2008, 01:37

Synes siden er pisse grim.. selv standard joomla template var bedre end dette.
Farverne er al for mørke, og et eller andet sted ser det ret uoverskueligt ud.

Prøv at køre siden stilren, og strukturere det ordenligt.
Forummet passer heller ikke med designet.

16

søndag, 17. februar 2008, 09:34

Citeret

Citeret

Så kritik.

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Der Kommer Mer.....

Fint med kritikken. dog vil jeg lige sige et par ting. Du kan ændre designet så det bliver lysere eller helt hvidt.

Jeg arbejder på endnu et design og der er netop noget der fanger en.

Paypal logoet kan vi måske få til at passe til designet. jeg ved du vil have det væk, men det kan ikke lade sig gøre :)

Tilmeld. Fint du skriver det. det skal jeg se om vi kan få lavet om til opret bruger eller blive medlem.

Smileyen er en lille ting skulle jeg mene :P

COD4 kommer på listen....

Kom bare med mere, men det ville være feder hvis du oprettede en bruger og lavede en tråd med dette på www.gamerforum.dk...

M.V.H

B_A

Som sagt er jeg ikke tretten år.

17

søndag, 17. februar 2008, 10:21

En ting er at reklamere for et site, noget andet er sitet i sig selv.

Hvorfor skal man oprette?

Hvad fanger folk?

Har i overhovedet overvejet alle de problemstillinger, som skal få nye brugere til at oprette sig, og tilmed forblive en del af sitet?

Der er ikke noget i layoutet som fanger mig, men jeg er vel også langt over målgruppen.

Som nogle allerede har nævnt, så skulle i måske prøve med et mere stilrent look. Som det er nu, så virker det bare ikke skide professionelt eller godt. Farverne ligner noget fra mit første website, altså ren farvelade. Igen, jeg er godt nok ikke målgruppen.

Med alt dette sagt, så har i noget at arbejde med. Noget som skal fange brugeren. Reklame nytter ikke noget, såfremt sitet ikke er indbydende og fængende. Jeg når ikke engang at kigge på indholdet før jeg er gået væk fra sitet.

Håber i kan følge mig?

Kan det passe, at det er Phpfusion eller er det Joomla? Uanset hvad, så tror jeg nok i kan finde et bedre og gratis template, som vil virke noget mere indbydende.

18

søndag, 17. februar 2008, 19:50

I en af trådene der inde er der en der siger at der kommer en Amd octo cpu og det betyder
8 kerner :roller:
..? syntes aldrig jeg har hørt om den... :pokey:

Og syntes designet er for mørkt :ph34r:

Asus Z97-P | CM Devastator 2 | Asus GTX 780 DirectCU ll OC @ 1254mhz
Core I7 4790K @ 4.70 Ghz |
Crucial Ballistix SP 16GB 4x4GB DDR3 @ 1866CL10

Custom mod AIO Antec H620 Kuhler + Northq Siberian tiger Dual rad/pump loop
Coolermaster 600 watt | Bitfenix Nova
Samsung 951 M.2 128GB PCIE SSD | 320GB Samsung 2.5 HDD

Ældre ST9320320AS 320GB HDD'ER SØGES!!!

19

mandag, 18. februar 2008, 16:22

havde du da regnet med at webmaster går ind og sletter et indlæg hvis han ikke tror det passer. det gør han ikke. hvis man mener at have hørt noget og det er forkert bliver det ikke slettet. Ligesom her på Tweak.

Okay, jeg kan se der er mange der er imod de mørke farver...

B_A

20

mandag, 18. februar 2008, 23:37

Som mange også nævner så er designet alt alt for mørk. Jeg mener at have lært det er mest hensigtsmæssigt at mørk tekst på en lys baggrund - ved ikke om der er nogen der kan tilsutte sig det?

I hvert fald syntes jeg det er langt mere anstrengende at sidde at læse.

Intel Core 2 Duo E6600
ASUS P5N32-E SLI
2 GB CellShock PC-6400
2 GB Kingston HyperX PC-8000
Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
WD Caviar 250GB SATA II
WD Caviar 500GB SATA II
NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.