1

onsdag, 13. februar 2008, 07:58

Mornings! :)

Jeg leder efter nogle kvantitative data omkring "fri trafik" på danske webhoteller - gerne afspejlet i forhold til oplyste, trafikale grænser. Det bør ikke være noget nyt, at de fleste webhoteller reklamerer med fri trafik, men det i realiteten er det de færreste der tilbyder det alligevel. Shared hosting servere skal rumme mange kunder og det er ikke smart hvis en kunde har så megen trafik så andre kunder på samme server får problemer med hastigheden.

Ved kvantitative data kan forstås f.eks. polls eller lignende statistik ;)

Eventuelt gerne en lille snak om det herinde?

"I like smart people who disagree with me, and are able to explain why."

i7-4790K @ 5 GHz | 16 GB DDR3-2400 | MSI GTX 970 OC | 2x 256GB Samsung 850 Pro |
32" Samsung S32D850T | Corsair Carbide Air 540 | 1300 Watt OCZ | W10 Pro x64

2

onsdag, 13. februar 2008, 10:33

Den grænse jeg har løbet ind i hos et par webhoteller har været noget ala
Max 5gb trafik over 30 sammenhængende dage

Men ellers er fri trafik som du selv siger fuldstændigt flydende, og langt de fleste skriver jo bare så vage betingelse så det er helt umuligt at vidde. En yndet beskrivelse er "trafikken skal følge normalt forbrugsmønster"

Dog har jeg aldrig haft problemer med at få ud af en udbyder hvad de mener med fri trafik når man har gået dem lidt på klingen.

Statistik kunne jeg ikke klare, men en mening, kan du altid få :D

3

onsdag, 27. februar 2008, 23:59

Hvad er status? :D

der var nemlig en periode, hvor jeg gik amok på alle samtlige hostudbydere omkring deres politik mht. fri trafik.

Konklusion? = Kommer senere :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.