1

søndag, 6. januar 2008, 19:14

Hi

Som nogle af jer nok ved er jeg i gang med eksmensproject som afslutning for 1.sem som multimediedesigner. Opgaven går ud på at lave en hjemmeside og skrive en rapport.
Jeg har lavet hjemmesiden www.casperholden.dk og er nu i gang med rapporten. Jeg er nået til punktet 'Farver'! Som i kan se på siden jeg har brugt en del farver, en bestemt farve til hver side. Det gjorde jeg udelukkende fordi jeg syns det så godt ud. heh.. Men det holder jo ikke i rapporten.

Well.. til spørgsmålet:

Hvilke argumenter kan jeg bruge for at have brugt så mange farver og lige præcis disse?

2

søndag, 6. januar 2008, 19:51

Jeg har uploaded en fil med lidt forskellige dokumenter omkring farver. Du kan dog ikke så godt bruge disse som kilder, da de stammer fra min undervisning fra mit studie. Derimod, så kan de ligesom være med til at give dig nogle ideer omkring de forskellige farver, hvad de betyder osv.

http://www.speedyshare.com/127116213.html

3

søndag, 6. januar 2008, 23:25

Mange tak. Der er en del at gå i gang med kan jeg se. Vil læse det i gennem og se om der er noget jeg kan bruge. Lur mig om ikke jeg bliver en hel del klogere..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.