1

lørdag, 5. januar 2008, 17:13

Hej alle og godt nytår. Jeg har sammen med min hustru vores eget firma og arbejder konstant på at forbedre vores hjemmeside www.lillelyst.dk og ikke mindst muligheden for at google kan finde os blandt deres forreste sider.
Vi håber derfor at I gider bruge lidt tid på at komme med jeres meninger og forbedringsforslag, og ikke mindst om hvordan siderne første gang I logger ind, bliver opfattet.

På forhånd tak.

Venlig hilse
Marianne og Jørgen Ries

2

lørdag, 5. januar 2008, 20:23

Nogle steder mangler der billeder og steder hvor der er billeder kan man se et underlag. Det vil set mere indbydende ud hvis der kun var frugt man ikke kunne se et skærebrat. Siden er lidt for brun mørk i det og det gør at jeg ikke har lyst til at se på siden længere tid af gangen. Det ville være dejligt med en fane hvor der står ''nyheder'' siden der er nogle på forsiden.

Find yderligere ideer her.

Siden er også mere lys der hvilket for mig mere lyst til at udforske den.

Håber i kan bruge mine råd.

Mvh FredeK

3

lørdag, 5. januar 2008, 20:34

Banneret i toppen går ikke helt ud til højre side, hvilket jeg godt synes det kunne gøre. Jeg synes heller ikke at den røde farve harmonerer så godt med de andre grøn/gule nuancer.
- Jeg kan ikke helt se hvorfor fredek siger at farverne er for mørke, for jeg synes nu at de er ret neutrale, og behagelige.

Funktionalitet og overblik på siden synes jeg er ret god, og det er ret hurtigt at se, hvad det er i prøver at formidle til den besøgende.

Godt arbejde :D

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "asgerbj" (05.01.2008, 20:37)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.