1

lørdag, 29. december 2007, 14:21

Hej..

Jeg har i noget tid ledt efter en ny webudbyder.
Jeg har i mange år haft mine hjemmesider hostet hos one.com og har været rigtig godt tilfreds, men da jeg nu skal tik at arbejde med ASP.NET er jeg nødsaget til at skifte.

Jeg har overvejet Surftown meget, men efter at have hørt utrolig meget negativ omtale om dem, siden de har fået deres erhvervs løsninger er jeg ikke længere interesseret i dem.

Needhost har også været oppe, kan ikke rigtig finde ud af om det er godt eller skidt, mange gamle tråde leder mig hen til det er noget lort, men i de nyere virker det til der er lige så meget positivt.
Nogen der kanbekræfte hvordan situationen er pt.?

Vil meget gerne høre forslag til mulige webudbydere, hvis du kan anbefale nogle, mine krav er følgende:
• Understøtter ASP.NET
• Ubegrænset Mail konti
• Flere domæner på samme hotel
• Okay mængde med plads, +2 gb
• Skal være low-cost udbyder

Håber nogle kan hjælpe mig, på forhånd tak.
[/FONT][/FONT]

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Skville" (29.12.2007, 14:48)

2

lørdag, 29. december 2007, 17:43

Jeg ville i hvert fald holde mig langt væk fra Needhost. Det er godt nok 2½ år siden jeg sidst havde kontakt med deres kundeservice, men den inkompetence jeg blev mødt med er nok til, at jeg aldrig nogensinde vil have noget med dem at gøre igen.

Skal det være en af de billige løsninger, så understøtter Web10.dk også ASP.NET, og de har noget bedre greb om tingene end Needhost.dk.

3

lørdag, 29. december 2007, 18:21

jeg er meget tilfreds med www.web10.dk

Der har jeg dog kun 1 GB plads.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

4

søndag, 30. december 2007, 12:44

Det er nemlig lige præcis det der er problemet, at der kun er 1gb, for det er ikke rigtig nok til mit forbrug =S

Mht. det med Needhost, er det jo også det, at jeg har hørt deres service var lort for noget tid siden, men at det var blevet bedre, for synes de fleste af de nye tråde har rost dem, men det er godt nok lidt svært hvad man lige skal vælge =S

5

søndag, 30. december 2007, 13:21

Hvad skal du bruge det til så længe 1 GB ikke er nok? :boxed:

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

6

søndag, 30. december 2007, 13:39

På min nuværende hjemmeside bruger jeg 1.6gb, og det er kun til et domæne + dertil hørende mail konti og så alle mine mindre projekter osv.

Så hvis jeg skal hoste 10 domæner på samme hotel, bliver det alt for lidt =S

Men ved nu ikke, er stadig ikke helt skræmt væk fra needhost, for har haft hjemmeside hos one i flere år, og har aldrig brugt support, og hvis det kun er den der er dårlig hos needhost, kunne jeg godt finde på at prøve, om ikke andet, kan man altid flytte det igen.

Men vil meget gerne hører fra flere..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.