Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 28. december 2007, 21:41

Sidder med et problem med en hjemmeside jeg er igang med at lave...

http://www.dianadesign.dk/birkebakken/fakta.html

Se længere nede på siden ved tabellen, teksten neden under hopper lige pludselig op og står oveni tabellen, hvad kan man gøre ved det. Har prøvet alt, også sætte en ekstra div ind, men det hjalp ikke. Hjælp...!!! :boxed:

Samtidig kæmper jeg med at få siden til at fungere i IE6, men er det muligt?

2

fredag, 28. december 2007, 22:19

Har haft samme problem.

Jeg droppede tabels og byggede siden med div's.
Så brugte jeg float til at angive placering, istedet for position:absolute.

Så virkede det i begge browsere.

IE er et helved. Hader den! Der er aldrig noget der virke i den.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

3

lørdag, 29. december 2007, 10:06

Jeg har bygget siden op i div, men når jeg skal have en tabel som denne, kan jeg ikke lige se hvordan jeg kan få den til at se sådan ud, hvis den bygges op i div.

;( Nogen flere der kan hjælpe, ved ikke lige hvordan jeg skal gribe dette an, for der skal være en tabel som viser det den gør.

4

lørdag, 29. december 2007, 11:27

Dit problem er den div, der omslutter din table. Den har sat en height på 200px i CSS'en.. fjern height delen, så hopper det på plads af sig selv. :-)

5

lørdag, 29. december 2007, 17:09

kom lige til at oprette det som en hel ny tråd.

Men tusind tak :clap: det virker nu

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.