1

torsdag, 13. december 2007, 23:17

Har gjort det før, har set det før... Men kan bare ikke huske eller finde hvad jeg skal skrive..

Det jeg ønsker er et vindue uden alt det lir mer statusbar, faneblade, menu, adressebar, etc.
Altså jeg ønsker at ingen har det i det her vindue der skal åbne ved tryk på linket.

Lidt af en popup....

Håber i kan hjælpe og vil blive ved med at søge, da jeg skal bruge svaret inden i morgen kl. 11.40...

Once upon a dime

3

fredag, 14. december 2007, 07:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz
http://www.html.dk/artikler/00004/

Takker mange gange...

Once upon a dime

5

fredag, 14. december 2007, 10:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz
No problemo :D

Fik mit problem løst, dog måtte jeg tænke mig godt og grundigt igennem.. Min kode blev:

Kildekode

1
2
3
4
5
<script language="JavaScript">
		window.open("Link.fil","newWindow","height=430,width=670,toolbars=no,scrollbars=no,resizable=no");
		window.opener = top;
		window.close();
</script>

Hvilket så gør at det nye link åbner automatisk og dette vindue lukker.. Og det er meningen..

MEN problemet er at den spørger om det skal lukke vinduet... hver eneste gang... Har været inde på flere sider med dette, og hver gang finder jeg en længere kode.. som så slet ikke virker...

Nu er det dog ikke så nødvendigt, da jeg sådan set er tilfreds...

Og så lige en anden ting.. Hvad er der med FF og flash? IE virker problemfrit med det jeg har lavet, FF virker slet ikke... Og ved det er noget med hvordan jeg linker...

Kildekode

1
2
3
reklame_btn.onRelease = function(){
	getURL("Folder\\Document.html", "_blank");
}

Sådan ser det ud nu, og det at FF brokker sig over er "The requested URL /mappe/mappe/mappe\bouncer.html was not found on this server." Men hvis jeg ændre \\ på nogen måde, så virker det hverken i IE eller FF.... :rolleyes:

Once upon a dime

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.