1

torsdag, 22. november 2007, 16:55

Hej

En af mine veninder skal snart ud at rejse et år. Har sagt jeg gerne vil hjælpe hende med at få en hjemmeside op at køre, hvor hun kan skrive en slags dagbog, smide billeder op osv.

Der er en side der hedder www.travellog.dk hvor man har de muligheder hun ønsker sig.. det eneste problem er bare at man kun kan smide 150 billeder op.. Ca. det man tager på en uge..

Ville derfor høre om nogen er jer kender en lignende side eller et slags forum som phpbb som man kan installere på et webhotel, men bare har de ønskede muligheder, som travellog tilbyder til en vis grad..

Tak for hjælpen.

2

torsdag, 22. november 2007, 17:00

Imo er 150 nok til den slags. De af mine venner der har haft travellogs har jeg ihvertfald prist mig lykkelig over ikke at skulle sidde og se på 15 billeder.
Man må jo også tænke over at dem der sidder og følger en skal føle en vis relevans.
Ellers er det vel ikke værre end at man kan lave en 2'er - eller benytte et af de mange blogprogrammer der findes efterhånden.
Men som sagt ville jeg KRAFTIGT overveje om det er det værd at lade dem derhjemme kigge alle ens billeder igennem. Godt nok er det interessant at følge andres færden, men hvis man siger 150 billeder om ugen er det jo næsten et fuldtidsprojekt (over 20 billeder om dagen), især med den hastighed travellog har det med at lægge for dagen.

3

torsdag, 22. november 2007, 17:05

Jeg er enig med Slacker - anbefal din veninde at "nøjes" med de 150 bedste billeder hun tager, og ikke bare alt muligt uinteressante oveni hinanden.

4

torsdag, 22. november 2007, 17:18

Ja. i har nok ret..
Hun har selv sagt at 150 billeder ikke er nok. Og at jeg - hvis jeg ville self - gerne måtte undersøge andre muligheder.

5

torsdag, 22. november 2007, 17:49

Du skal bare få nogle billeder op, glæder mig til at se dem.

6

torsdag, 22. november 2007, 19:46

Jeg har flyttet din tråd til Hjemmesider - design & kode, da det er her den hører hjemme. En anden gang kan du bruge forumbeskrivelserne på forumforsiden, eller evt. finde hjælp her hvis du er i tvivl om hvor du skal placere en tråd.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.