Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 12. november 2007, 15:15

hej.. jeg starter en ny netradio op.. jeg er træt af det fis med små børn som ikke kan finde ud af noget da jeg ikke selv er kompetent nok til at lave hjemmesiden delen selv vil jeg tilbyde jer folkens at smide et "udkast" til et design og jeres pris for at kode siden siden skal henvende sig til unge!!! så ikke bare en "standard" side.. siden må meget gerne være bygget i de nyeste teknologier.. men skal være browser venlig så alt hva der kun virker i IE duer ikke!

spørgsmål ? skriv :)

Gratz DjrevaX

ps: ALT der har med lincens og servere at gøre står jeg for og ja det bliver gjort jeg kender godt lovgivningen på disse områder..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.