1

mandag, 5. november 2007, 13:53

Hejsa

Jeg har længe brugt simpleviewer til mine fotos på min hjemmeside, men jeg er ved at være godt træt af, at albummet ikke er inde i mit design.

Samtidig er jeg heller ikke super god til det med hjemmesider endnu, så jeg søger noget som egentlig er ganske simpelt, men som er flot og som bliver i designet på siden.

3

mandag, 5. november 2007, 14:29

ej det var jo det jeg skrev jeg har brugt :clap:

4

mandag, 5. november 2007, 14:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af dmy
ej det var jo det jeg skrev jeg har brugt :clap:

Ja det er flot, måske jeg skulle prøve at henvise til det jeg rigtigt tænkte på :O Føler mig da slet ikke dum nu, eller :crazyeyes:

Lightbox

Men ellers er det vel et spørgsmål om, at du tilpasser SimpleViewer til det du skal bruge det til, det burde i hvert fald være muligt.

5

mandag, 5. november 2007, 14:44

Ellers kan jeg lave dig en hjemmeside med tilhørende galleri. Jeg er foreksempel igang med at lave hjemmesiden www.ousenspejderne.dk. Her findes også et galleri, måske det var noget i den retning du søger?

6

mandag, 5. november 2007, 14:56

Du kunne også bare integrerer simpleviewer i dit design?

Ex: http://etlivpaaskinner.dk/index.php?sid=galleri

Men lightbox, som er blevet foreslået, kunne også være en god idé

7

onsdag, 7. november 2007, 11:59

Hejsa

Jeg ved ikke rigtig hvordan man integrerer simpleviewer i designet, det har jeg desværre ikke luret endnu. Men vil da prøve mig frem :D

Tak for hjælpen

Gadensgaard: Tak for tilbudet, men jeg er ikke interesseret i at andre laver min hjemmeside, det vil jeg selv ligge og rode med, det er jo mit fag, som jeg forhåbelig skal leve af engang når jeg er færdig med udd. :clap:

8

onsdag, 7. november 2007, 12:01

Det er faktisk utrolig let, hvis man ellers er lidt gængs i almindelig html og sådan.

Hvis du kigger på de filer, som følger med galleriet, så tror jeg hurtigt du finder frem til det du skal bruge ;)

Det skal dog siges, at det er noget sjovere, hvis man har købt galleriet, fordi man derved kan justerer på MANGE flere ting end ellers. Galleriet koster alligevel ikke alverden.

9

onsdag, 7. november 2007, 12:30

Hvordan fjerner man der det simpleviewer i højrebund, kan man det, eller må man det?

10

onsdag, 7. november 2007, 12:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af dmy
Hvordan fjerner man der det simpleviewer i højrebund, kan man det, eller må man det?

Mener ikke du kan fjerne det, men du kan give det samme farve som baggrunden, hvis jeg ikke husker helt forkert.

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

11

onsdag, 7. november 2007, 12:51

har lige prøvet, og det virker på billedetekst, men bag der hvor der står simpleviewer er der ligesom en grålig baggrund, så den kan stadig ses

12

onsdag, 7. november 2007, 13:20

Du kan ikke fjerne teksten "simpleviewer" - Men eftersom du har valgt at bruge den gratis udgaver, så er det vel heller ikke så sært.

Baggrunden mener jeg dog godt du kan ændrer på et sted i xml-filen.

13

onsdag, 7. november 2007, 14:24

Jeg vidste ikke man også kunne købe det.

Jeg har fundet ud af en måde hvor at simpleviewer ikke går i vejen for billederne, hvor det kan ses, men er neutralt

Tak for det :D

14

onsdag, 7. november 2007, 22:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

skal man selv ind og reg i den der hedder Gallery.XML fil, og lave alle naven om på filerne? kan man ikke gøre det på en smarter måde?

:thumbsup:

15

torsdag, 8. november 2007, 06:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

skal man selv ind og reg i den der hedder Gallery.XML fil, og lave alle naven om på filerne? kan man ikke gøre det på en smarter måde?

Det kan man heldigvis. Du kan vælge at downloade programmet Picasa fra Google.

Du finder en guide omkring tingene inde på hjemmesiden.

http://www.airtightinteractive.com/simpl…r/instruct.html

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.