Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 31. oktober 2007, 09:27

Jeg har haft lidt problemer med min mail form på min hjemmeside. Jeg får en masse spam, fra tossede mennesker som keder sig lidt sig sidder og udfylder mailformen med en masse gang vrøvl og det er ret irriterende at skulle igennem flere useriøse mails om dagen. X(

Tænkte om man kunne tillægge noget i koden, sådan at man fra sortere folk som ikke skriver en rigtig mailadresse.

Eller måske endnu bedre, kan man på en eller anden måde banne deres IP?

Hilsen Diana

min mailform ser sådan ud:http://www.dianadesign.dk/form.html

3

onsdag, 31. oktober 2007, 13:34

Hvis det er folk der keder sig og rent faktisk udfylder den manuelt er det svært at stoppe, udover en IP Ban, om det lige nemt kan indskrives i din nuværende mail form ved jeg ikke, men ville forholdsvis nemt kunne fixe det i min egen, så er spørgsmålet bare om din webserver understøtter PHP

4

mandag, 5. november 2007, 13:45

Tak for hjælpen.

Jeg er ikke helt haj endnu, ikke til den slags, så jeg har besluttet at jeg bare lader den bare være som den er, og håber folk bliver trætte af at sidde og udfylde den..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.