Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 16. september 2007, 09:43

Hey alle herinde.

Har lavet siden www.mobilir.dk, men ville lige høre jeres mening om den.

Venlig hilsen
Anders H. Sørensen
http://www.helbomedia.dk

3

søndag, 16. september 2007, 10:59

Der er ikke så meget at give kritik på, for det er jo stadig rimelig standard agtig. Måske du skulle overveje at lave dine egne ikoner til nyhedskatagorierne?

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz
Tager jeg helt fejl, hvis det er PHP Fusion?

Nej, og det står også i bunden af siden :D

4

søndag, 16. september 2007, 11:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Der er ikke så meget at give kritik på, for det er jo stadig rimelig standard agtig. Måske du skulle overveje at lave dine egne ikoner til nyhedskatagorierne?

Citeret

Ahh ja, selvfølgelig :razz:

Men ja, så er der ikke rigtigt så meget at sige om det.

5

søndag, 16. september 2007, 18:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Ja, der skal slf. laves om på selve ikonerne og noget lidt mere grafisk.

Venlig hilsen
Anders H. Sørensen
http://www.helbomedia.dk

6

søndag, 16. september 2007, 19:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af casio151
Ja, der skal slf. laves om på selve ikonerne og noget lidt mere grafisk.

Hvad så med at lave det færdigt, og bagefter be om vores mening?

Et eller andet sted så skader det både dig og andre, at man skal bruge tid på at vurdere et halvfærdigt design. Selvfølgelig kan man godt få råd undervejs i processen, men lige i det her tilfælde er der jo ikke tale om ret meget andet end ændrede farver og et andet banner på et standard PHP fusion CMS system. Jeg har helt klart set værre designs, men der er bare ikke rigtig noget at kommentere på.

Så det er bestemt ikke for at tage modet fra dig, jeg skriver dette, men ligeså meget for, at du kan få så meget som muligt ud af de kommentarer der kommer, og det tror jeg ikke du kan få som siden ser ud nu.

Så fortsæt endelig arbejdet, og så kan du lave et reply i denne tråd, når du har noget mere vi kan kommentere på :)

7

onsdag, 10. oktober 2007, 22:55

Jeg kan ikke rigtig åbne den? er du ved at lave ændringer på den?

8

fredag, 12. oktober 2007, 15:30

Citeret

jo...
theme Similitude06 med lidt tweak i CSS´en

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.