Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 11. september 2007, 20:04

hej tweakers

jeg har et forholdsvis stort script kørende på min webside til at administrerer filer som jeg kan uploade. selve scriptet er et jeg har hentet fra hotscript.com så det er ikk noget jeg selv har lavet.

jeg har brug for at få ændret lidt i det. og jeg tror egentlig at det er en temmelig simpel ting at ændre men jeg magter bare ikke at programmere php. så derfor hvis der er en herinde der kan hjælpe mig med opgaven og som kan finde ud af at programmere php ville det sku være kanon.

2

tirsdag, 11. september 2007, 22:59

Hvad gør dit script nu, og hvad vil du gerne gøre anderledes?

3

tirsdag, 11. september 2007, 23:43

det er et file mangement system hvor jeg har nogle katagorier med nogle underkatagorier i hvor der så er nogle filer i.
inde i hver underkatagori er der 7 koloner med informationer omkring filerne

Title - Description - Filename - Filesize - Filetype - upload date - Zip download

I "Title" kolonnen er der et link til selve filen som leder hen til et mere detaljeret side og for at man kan komme til at åbne filen eller downloade den skal man trykke der.

det jeg primært gerne vil have ændret er at det link bliver lavet om så det åbner filen direkte i browseren (det er kun til text, word og pdf dokumenter det skal bruges) i stedet for at hoppe videre til siden med alle detaljerne.

men det skal helst laves sådan at det ikke spørger om man vil gemme filen eller åbne den, men i bare åbner i browseren med det samme

sekundært vil jeg gerne have at den kolonne der hedder "Filetype" bliver lavet om til at hedde "details" og der skal der så være det link som normalt kommer i "Title" kolonnen.

håber at det gav bare en lille smule menning. det ville nok være lidt lættere hvis folk bare kunne logge ind på siden og se hvad det er jeg snakker om. men jeg vil helt ikke have at alle og enhver kommer derind med admin rettigheder

jeg har attached et SS og markeret med rød hvor det er der skal ændres

men hvis det er noget du måske kunne hjælpe med nueaf kunne det være kanon

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bit Phreak" (11.09.2007, 23:55)

4

onsdag, 12. september 2007, 07:42

Hvis du sender filerne til mig, vil jeg gerne prøve at kigge på det. Vil dog ikke love noget, da jeg har ret travlt på arbejdet for tiden.

bare send til nueaf@hotmail.com

5

onsdag, 12. september 2007, 10:05

kan vi ikke klare det her over msn i stedet for det er vist lidt lettere

min msn er: mail@bit-phreak.dk

jeg satser lidt på at du bare får adgang til hele mit webhotel for jeg jeg ikk rigtigt nogen ide om hvilke filer det er der skal rettet i

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.